2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه با آرایش جوان‌تر شویم
مریم قلندری، میکاپ آرتیست توضیح داد:

چگونه با آرایش جوان‌تر شویم

برخی خانم‌ها به سمت آرایش‌های اروپایی می‌روند. کسانی که از آرایش اروپایی استفاده می‌کنند کم‌سن‌تر و جوانتر و شاداب‌تر به نظر می‌رسند.

دوات آنلاین-یک میکاپ آرتیست و طراح می‌گوید اگر خانم‌ها می‌خواهند جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر بيايند، باید از آرایش های لایت و سبكاستفاده کنند. توصیه‌های مریم قلندری را در این باره بخوانید:

 

اگر آرایش لایت باشد برای هر فصلی می‌توان از آن استفاده کرد اما اگر مى خواهيد آرایش سنگين و خطى داشته باشيد باید سراغ سبک هاى خليجى و عربى برويد.

 

یادمان باشد استفاده از رنگ‌‌های سرد در آرايش گزينه مناسب براى فصل گرما است؛ خصوصاً اگر کانسیلر زیر چشم بیشتر شود و سایه‌ها و رژ لب از رنگهای روشن انتخاب شود.

 

با توجه به اینکه در فصل‌ گرم سال ، افراد  رنگ پوستشان را برنزه می‌کنند باید توجه داشت كه  از میکاپى با تن رنگ سرد استفاده کنند. اگر روی پوست تیره میکاپ تیره بزنیم صورت  خفه و سیاه  می‌شود.

 

آرایش مو هم همینطور است  برای تابستان رنگ هاى روشن و زمستان رنگ تیره  باید استفاده شود با این حال باز هم سلیقه‌ افراد بسیار مهم  است. باید توجه داشته باشيم که با آرایش مناسب می‌توانیم حس فصل را منتقل کنیم.

 

درباره سبک آرایش‌ها هم باید بگویم آرایش‌ها تقسیم‌بندی دارد به عنوان مثال سبک اروپایی  ساده و لایت است و يا سبک عربی  سایه‌ها خطی و حد و مرز‌ها مشخص و غلیط است. تا چند سال پیش آرایش خلیجی  بین خانم‌های ایرانی بسیار طرفدار داشت  اما حالا برخی خانم‌ها به سمت آرایش‌های اروپایی می‌روند. کسانی که از آرایش اروپایی استفاده می‌کنند کم‌سن‌تر و جوانتر و شاداب‌تر به نظر می‌رسند.

 

وقتی میخواهیم آرایش کنیم به فرم صورت و زوایه‌های و کشیدگی یا گردی صورت باید توجه کنیم. رنگ پوست و فرم چشم‌ها و پف پشت چشم بالا یا پایین بودن ابروها، گوشها و غبغب خیلی مهم است و حتما باید به آنها توجه کنیم.

 

کسی که در حد قابل قبولی آرایش داشته باشد یکسری کارهای اولیه باید انجام دهد و نبايد وارد کار آرایش شود چراکه اگر بخواهد به صورت حرفه‌ای وارد آرایش شود و از کرم‌ها استفاده کند  فرم صورت را اگر بد است بدتر و اگر خوب است بد می‌کند. افراد غیر حرفه‌ای  بهتر است از خط چشم و ریمل و رژگونه و رژ استفاده کنند و خودشان را درگیر کانتورینگ و گریم و .... نکند.

 

یادتان باشد مهمترین عنصر در آرایش پوست این است که اگر از کرم‌ها به صورت نابجا استفاده کنیم حتی ممکن است تا 10 سال پیرتر به نظر برسیم.

 

برای  اینکه پوست خوبی داشته ‌باشید پیشنهاد می‌کنم در صورتی که بیماری خاصی ندارید از کرم‌هایی که از ابتدای جوانی باید استفاده کنید حتما استفاده کرده و محافظت از پوست را کاملا رعایت کنید تا پوست خوبی داشته باشید البته یکسری کارها مثل ماسک و پاکسازی و ... هست که در آرایشگاه يا كلينيك هاى زيبايى باید انجام شود و افراد غیرحرفه‌ای نباید وارد آن شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.