2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
افشای راز تعرض با دی.‌ان.ای

افشای راز تعرض با دی.‌ان.ای

پسری جوان که به دختری تعرض کرده و باعث بارداری او شده بود در حالی‌که منکر اتهامش بود با آزمایش دی‌ان‌ای در بن‌بست قرار گرفت.

دوات آنلاین-پسری جوان که به دختری تعرض کرده و باعث بارداری او شده بود در حالی‌که منکر اتهامش بود با آزمایش دی‌ان‌ای در بن‌بست قرار گرفت.

 

چندی قبل دختری 30 ساله به نام نرگس به پلیس مراجعه و از پسری به نام کمال به اتهام تجاوز شکایت کرد. او گفت: کمال 9 ماه قبل به من تجاوز کرد و من باردار شدم حالا بچه‌ام به دنیا آمده و تمام زندگی‌ام دگرگون شده است.

 

او گفت: من کمال را از قبل می‌شناختم. او روز حادثه به بهانه رفتن به تفریح مرا سوار خودرواش کرد و به بیابان‌های اطراف اسلامشهر برد. او وقتی به محلی خلوت رسیدیم با تهدید و زور به من تعرض کرد و از این صحنه‌ها فیلم و عکس گرفت. واقعا حالم بد بود و نمی‌دانستم چه کار کنم. کمال بعد از این کار مرتب مرا تهدید می‌کرد که عکس‌ها و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و اّرویم را می‌برد به همین دلیل نمی‌توانستم شکایت کنم. او بعد از مدتی شروع به اخاذی از من کرد و گفت اگر پول ندهم همه عکس‌ها را پخش می‌کند. من که آبروی خودم را در خطر می‌دیدم چاره‌ای نداشتم جز این‌که تسلیم شوم و پولی را که می‌خواهد به او بپردازم."

 

دختر جوان در ادامه گفت: بعد از مدتی فهمیدم باردار هستم ولی باز هم نمی‌توانستم علیه کمال اقدامی انجام بدهم و همچنان به او باج می‌دادم تا فلیم‌ها و عکس‌ها را منتشر نکند اما حالا بچه‌ام به دنیا آمده و از این مرد شکایت دارم."

 

ماموران بعد از شنیدن حرف‌های دختر جوان سراغ کمال رفتند و او را دستگیر کردند اما این پسر وقتی فهمید نرگس از او شکایت کرده گفت این دختر را اصلا نمی‌شناسد و نمی‌داند چه کسی به او تجاوز کرده است.

 

این ادعا نتوانست کمال را خلاص کند زیرا ماموران پرینت حساب او و نرگس را بررسی کردند و فهمیدند در چندین نوبت از حساب دختر جوان به حساب متهم پول واریز شده است. در این مرحله کمال مجبور شد آشنایی با نرگس را بپذیرد اما اتهام تجاوز را همچنان انکار کرد.

 

او گفت: من راننده نرگس بودم و او را از خانه به محل کارش می‌رساندم پول‌هایی هم که به حسابم واریز شده به همین دلیل است و نمی‌دانم او چرا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است.

 

باوجود انکارهای پسر جوان پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. دختر جوان در دادگاه بار دیگر ادعاهای خود را مطرح کرد و گفت: بعد از این‌که فهمیدم باردار شده‌ام برای این‌که اّبرویزی پیش نیاید چند ماه به شهرستان رفتم و زندگی سختی را پشت سر گذاشتم بعد از ان برای زایمان به تهران آمدم و الان بچه‌ام در بیمارستان است اما نمی‌دانم با او چه کنم و از طرفی نمی‌دانم چه طور نزد خانواده‌ام برگردم این مرد تمام زندگی مرا نابود کرد و از او شکایت دارم.

 

قضات دادگاه بعد از بررسی اظهارات این دختر و با توجه به انکارهای کمال دستور دادند از نوزاد تازه متولدشده آزمایش دی‌ان‌ای گرفته شود. بعد از ان بود که مشخص شد این نوزاد متعلق به کمال است. با این حال پسر جوان همچنان تجاوز را انکار می‌کند و هر دفعه با ادعایی سعی دارد از زیر بار اتهام فرار کند. با این حال قضات او را بازداشت کردند تا بعد از تشکیل جلسه محاکمه تکلیف این پرونده روشن شود و حکم قانونی را درخصوص کمال صادر کنند.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.