2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تعرض پسر حیله‌گر به دختر نوجوان

تعرض پسر حیله‌گر به دختر نوجوان

دختری نوجوان با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران علیه پسری شکایت کرد و مدعی شد این پسر به او تعرض کرده است.

دوات آنلاین-دختری نوجوان با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران علیه پسری شکایت کرد و مدعی شد این پسر به او تعرض کرده است.

 

این دختر 17 ساله که نگار نام دارد در شکایت اولیه خود گفت: پدر من به علت اعتیاد در زندان است و دادگاه اعلام کرده مادرم نیز صلاحیت اخلاقی برای نگهداری از من را ندارد به همین دلیل مدتی است به حکم دادگاه در یک موسسه خیریه زندگی می‌کن. غیر از من دختران دیگری هم آنجا هستند و من در مقطع دبیرستان درس می‌خوانم. زندگی‌ام در آنجا تازه داشت روال عادی را پیدا می‌کرد که پسری به نام مسعود به من تعرض کرد.

 

این دختر ادامه داد: دوستی به نام تهمینه دارم که مدتی قبل با مسعود دوست و به او علاقه‌مند شد. آن دو با هم در ارتباط بودند و تهمینه مرتب در این باره برایم حرف می‌زد و چند بار از من دعوت کرد همراه آنها به گردش بروم. من هم قبول کردم تا این‌که بعد از مدتی مسعود گفت به من علاقه‌مند شده است و می‌خواهد با من دوست باشد. از حرف او شوکه شدم و پیشنهادش را رد کردم بعد از ان دیگر خبری از مسعود نداشتم تا این‌که تهمینه چند روز قبل سراغم آمد."

 

شاکی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تهمینه از من خواست همراهش به خانه یکی از دوستانش بروم من هم قبول کردم و به او همراه شدم اما وقتی به مقصد رسیدیم در کمال تعجب فهمیدم آنجا خانه مسعود است. دوستم من و مسعود را تنها گذاشت و خانه را ترک کرد. بعد از آن مسعود به قمه به سمتم‌ حمله‌ور شد و مرا تهید کرد. او با این تهدیدها به من تجاوز کرد و گفت نباید در این باره به کسی حرفی بزنم. در واقع او برای این کار نقشه کشیده و حیله‌گری کرده بود.

 

ماموران با دستور قضایی سعی کردند مسعود را شناسایی و دستگیر کنند اما دختر جوان نتوانست نشانی خانه‌ای را که به آنجا رفته بود به پلیس بدهد. او گفت: تهمینه من را از مسیرهای فرعی و کوچه و پس‌کوچه‌ها برد برای همین آدرس خانه را یاد نگرفتم ولی از مسعود یک شماره تلفن دارم.

 

به این ترتیب با دستور قضایی قرار شد شماره تلفن ردیابی و صاحب خط شناسایی شد. همچنین دستور جلب مسعود نیز صادر شده تا از او درباره ادعاهای دختر نوجوان تحقیق شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.