2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چگونه شیک‌پوش باشیم؟

چگونه شیک‌پوش باشیم؟

پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ با یکدیگر دال بر بی‌ذوقی است! تلفیقی از سایه‌ی روشن و تیره‌ی یک رنگِ خاص، پویایی و جلوه‌ی بیشتری به شما می‌بخشد.

دوات آنلاین-امروزه شیک پوشی تا حد زیادی در بین مردم اهمیت دارد به طوری که طرز لباس پوشیدن شما باعث می شود نگاه دیگران به شما عوض شود و جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کنید بنابراین اگر می خواهید خوب به نظر برسید باید به لباس های روزانه تان اهمیت دهید و برای انتخاب آنها وقت بگذارید اما لباس خوب پوشیدن به تنهایی کافی نیست و برای آنکه فرد خوش پوشی باشید لازم است که اصولی را رعایت کنید.

 

به خود وقت کافی برای آماده شدن بدهید

اگر قصد دارید صبح از خانه بیرون بروید، نباید ساعت را در دقیقه ۹۰ کوک کنید و به سرعت لباس بپوشید، بلکه باید زودتر بیدار شده تا وقت کافی برای مرتب کردن خودتان داشته باشید. در این صورت امکان احتمالی نبستن دکمه، پوشیدن کفش های لنگه به لنگه و چروک های ناخواسته لباس وجود نخواهد داشت. بلکه وقت کافی برای استفاده از اکسسوارهای دیگر مثل کمربند، ساعت ، انگشتر و… نیز خواهید داشت تا لباستان شیک تر به نظر برسد!

 

سبک مردانه را با زنانه تلفیق کنید

تلفیقی از عناصری مانند وقار زنانه و زیرکی مردانه ظاهری دلچسب و چشم‌نواز را خلق می‌کند. کت چهارخانه‌ی زنانه با پارچه‌ی کلاسیک مردانه را امتحان کنید، یا سبکی دیگر را برگزینید و کت و شلوار سنتی مردانه‌ را با یک تاپ نازکِ حریر زنانه ست کنید.

 

لباس‌های غیررسمی‌بپوشید تا شیک‌تر جلوه کنید

ادعایی مبنی بر اینکه، انتخاب سبک‌های بی‌پروا و ساده مانند ست کردن دو جنس متفاوت، فرد را بی‌اهمیت و سطحی جلوه می‌دهد، وجود ندارد. بالاتنه‌ایی ضخیم با پایین‌تنه‌ایی ابریشمی، رسمی‌و بلند! یک ژاکت ضخیم و دامنی از ابریشم با رنگ‌های هماهنگ، ستی مدرن را به ارمغان می‌آورد. اجازه دهید وسیله‌ی‌ تزئینی لباستان از حس شخصی و شهودی شما حکایت کند. پاشنه‌های سوزنی و جواهرات شلوغ شما را به اوج شیک‌‌پوشی می‌برد.

 

نظر دیگران را بپرسید

هر چه قدر هم در اینترنت جست‌وجو کنید قطعا به شما نخواهد گفت که لباس تن‌تان به شما می‌آید یا نه!

 

 لباسی که در تن شخصی، عالی به نظر می‌رسد ممکن است برای فرد دیگری زشت و بی‌قواره باشد.

 

بهترین راه برای داشتن یک انتخاب مناسب این است که فردی خوش‌لباس و قابل اعتماد (که نظر واقعی‌اش را به شما می‌گوید) برای خرید همراه خود ببرید. اگر نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که در این زمینه شما را راهنمایی کند، می‌توانید نظر فروشنده‌های لباس را جویا شوید.

 

به لباس پوشیدن دیگران توجه کنید. اگر به دنبال لباسی برای محیط کار هستید می‌توانید مشابه با پوشش مدیر و همکاران‌تان لباس‌های خود را انتخاب کنید. اگر به مراسم عروسی می‌روید نباید از عروس و داماد بهتر لباس بپوشید اما سعی کنید با دیگر میهمانان هماهنگ باشید.

 

اینکه بدانید چه لباسی را کی و کجا بپوشید هم به تجربه نیاز دارد. از تجربیات دیگران استفاده کنید و نظرشان را در این مورد بپرسید.

 

از لباس هایتان مراقبت کنید

شما قبل از هر چیز باید اصول اولیه مراقبت و نگهداری لباس‌های مختلف را یاد بگیرید، بدانید که هر لباسی را در چه شرایطی باید شست و خشک و نگهداری کرد، یادگیری تعمیرات اولیه مثل دوختن دکمه‌ها نیز ضرورت دارد.

 

مناسب فصل و آب و هوا لباس  بپوشند

اگرچه به نظر ساده می رسد ولی منطقی لباس پوشیدن می تواند راه زیادی تا خوش پوشی طی کند. پیش از بیرون رفتن از خانه آب و هوا را چک کنید تا از هرگونه اشتباهاتی مثل پوشیدن صندل در هوای برفی و یا پوشیدن شلوارهای دم پا گشاد در گل و لای روز بارانی اجتناب شود.

 

لباس هایی در سایز مناسب بپوشید

حتی خوش لباس ترین خانم ها نیز ممکن است لباسی مثل یک شلوار جین تنگ داشته باشند که زمانی سایز آنها بوده و هنوز دوست دارند به هیکل پیشین خود برگردند تا دوباره آن را بپوشند ، ولی هرگز تا زمانی که آن شلوار سایز آنها نباشد آن را نمی پوشند. مهم نیست چقدر لباس خاصی را در کمدتان دوست دارید، اگر دیگر اندازه نیست، باید از خیر آن بگذرید!

 

یک رنگ اما با سایه‌های متفاوت بپوشید

پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ با یکدیگر دال بر بی‌ذوقی است! تلفیقی از سایه‌ی روشن و تیره‌ی یک رنگِ خاص، پویایی و جلوه‌ی بیشتری به شما می‌بخشد. تنوعی از سایه‌ها اوج جلوه‌گری را خلق می‌کنند: سایه‌های تیره‌تر کم‌تر مرکز توجه قرار می‌گیرند، حال آنکه سایه‌های روشن‌ مرکز توجه می‌شوند.

 

راحتی و اعتماد به نفس

همیشه باید لباسی انتخاب کنید که در عین زیبایی در آن راحت باشید و به آسانی حرکت و فعالیت کنید. اصل مهم دیگر اعتماد به نفس است. شما باید از انتخابی که کرده اید راضی و خوشحال باشید و بدانید که باطن انسان ها مهم تر از ظاهر و لباس آن‌ها است.

 

منبع: تبیان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.