2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
همه چیز درباره آرایش مناسب فصل تابستان
شیما اسدی ، میکاپ آرتیست و گریمور توضیح داد:

همه چیز درباره آرایش مناسب فصل تابستان

مد امروز آرایش‌های بسیار سبک است و خانم‌ها بیشتر گریم می‌کنند و استفاده از آرایش‌های سنگین از مد افتاده‌ است.

دوات آنلاین-تابستان فصل رنگ‌هاست، رنگهایی که روح و روان را به هیجان می آورد. خیلی‌ها منتظر فصل تابستان هستند تا در پوشش خود از رنگ های شاد استفاده کنند اما در این میان سوال اغلب خانم‌ها و دختران جوان این است که آرایش فصل تابستان بهتر است چطور باشد.

 

شیما اسدی، میکاپ آرتیست و طراح گریم در پاسخ به این سوال می‌گوید: همانطور که می‌دانید تابستان فصل رنگهاست و شاید در فصول دیگر ما نتوانیم بسیاری از رنگهای شاد و شارپ را با هم ترکیب کنیم اما در تابستان همه این ممنوعیت‌ها برداشته می‌شود و بیشتر مردم دوست دارند از رنگهایی با درخشندگی زیاد و تند استفاده کنند.

 

درخصوص آرایش چهره هم دقیقا همین مساله وجود دارد. خانم‌ها حتما توجه داشته‌ باشند آنچه در آرایش فصل تابستان بسیار ضروری است استفاده از ضد آفتاب بر اساس نوع پوست برای جلوگیری از آسیب اشعه‌های خورشیدی است.

 

هر فردی باید بر اساس جنس پوستش از ضد آفتاب استفاده کند. برای اینکه ضد آفتاب به خوبی روی صورت قرار گیرد بهتر است ابتدا از یک کرم مرطوب کننده ملایم استفاده شود و سپس کرم ضد آفتاب روی آن بزنیم.

 

برخی خانم‌ها از تعریق زیاد بعد از ضد آفتاب گلایه دارند باید توضیح دهم که این مساله در واقع خاصیت ضد آفتاب است. برای جلوگیری از تعریق می‌توانید از ضد آفتابی استفاده کنید که به آنها ضد آفتاب مردانه می‌گویند این ضد آفتاب‌ها رنگ ندارد و سبک‌تر از ضد آفتاب‌های زنانه است سپس می‌توانید برای تثبیت آن از پنکک استفاده کنید.

به طور کلی برای آرایش روز بهتر است یک آرایش ملایم داشته‌ باشید چراکه در روز نور بیشتر  و زیبایی چهره کاملا مشخص است اما در شب به خاطر تاریکی هوا از آرایش پررنگ‌تر باید استفاده شود.

 

برخی افراد دوست دارند همیشه آرایش داشته‌ باشند و آرایش‌های سنگین هم استفاده می‌کنند توصیه من به این افراد این است که فصل تابستان از آرایش‌هایی با تناژ قرمز و رنگهای گرم که درخشندگی بیشتری دارد استفاده کنند. طیف قرمز و صورتی از ملایم تا شاین(درخشان) می‌تواند آرایش مناسبی برای افراد باشد.

 

آرایش چشم بیشتر سایه‌هایی با رنگهای سبز ، صورتی و به طور کلی رنگهایی گرم است و بهتر است از ریمل استفاده و از آرایش داخل یا اطراف چشم پرهیز شود . همچنین طبق مد روز  آرایش گونه‌ها و لبها هم با رنگ‌های بنفش و قرمز و صورتی است و باز هم تاکید می‌کنم بر اساس شخصیت افراد می‌توان آنها را ملایم یا پررنگ کرد. البته مد امروز آرایش‌های بسیار سبک است و خانم‌ها بیشتر گریم می‌کنند و استفاده از آرایش‌های سنگین از مد افتاده‌ است.

 

با توجه به اینکه رنگ سال بنفش است آرایش با تناژ بنفش و صورتی می تواند برای خانم‌های اهل مد بسیار مناسب باشد. اما یادتان باشد کرم ضد آفتاب را حتی زمانی که در خانه هستید هم برای داشتن پوست شاداب استفاده و هر سه ساعت یکبار آن را تجدید کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.