2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چه وقت هايى از كيف هاى مدل كلاچ استفاده  كنيم
یک طراح مد ولباس توضیح داد:

چه وقت هايى از كيف هاى مدل كلاچ استفاده كنيم

كلاچ هاى كوچك‌تر كه با سنگ و گل و پولك تزئين شده اند براى مراسم رسمى و انواع بزرگتر آن كه با پارچه هاى رنگى و مدل هاى چرم و اسپرت ساخته شده اند براى فضاهاى صميمى تر و راحت تر استفاده مى شوند.

دوات آنلاین-حتما كيف هاى كوچك بدون بند را ديده ايد بعضى هايشان اندازه يك دست هستند و بعضى هايشان كمى بزرگتر. اغلب سلبريتي ها در مراسم  رسمى مانند اسكار يا جشنواره هاى فيلم از اين كيف ها استفاده مى كنند. مهناز چترفیزوه ، طراح لباس و مد& درباره نحوه استفاده از این کیف ها که به کلاچ مشهور هستند توضیح داد.

اين طراح مد و لباس مى‌گوید : اغلب كيف هاى مدل كلاچ بند ندارد و روى شانه قرار نمى گيرد براي همين بايد سبك باشد و اصولا اندازه آنها هم خيلى بزرگ نيست.  اين كيف ها براى شرايط مختلف با لباس هاى مختلف از يك مهمانى رسمى گرفته تا خريد هاى روزانه كاربرد دارد. معمولا اين نوع كيف را با يك دست نگه مى دارند. خانم هايى كه از اين نوع كيف ها استفاده مى كنند شيك و با وقار به نظر مى رسند و ظرافت هاى زنانه بيشترى در رفتارو ظاهرشان به چشم مى آيد.

 

چترفيروزه ادامه می‌دهد: درست است كه كيف هاى مدل كلاچ اغلب در مراسم  رسمى كار برد دارد اما مدل هايى هم هست كه شما مى توانيد با تيپ ها اسپرت آنها را ست كنيد. اين مدل‌ها اغلب بزرگ تر از حد معمول هستند و از پارچه هاى ساده و گاه رنگى رنگى تهيه شده اند. شما مى توانيد با يك جين تيره يك كت رسمى كه با يك بلوز  يقه شل ست شده يك كلاچ ساده و بزرگتر از كلاچ هاى معمولى دست بگيريد و به ظاهرتان فرم رسمى و شيك بدهيد.

این طراح ادامه می دهد: در مجموع كلاچ هاى كوچك‌تر كه با سنگ و گل و پولك تزئين شده اند براى مراسم رسمى و انواع بزرگتر آن كه با پارچه هاى رنگى و مدل هاى چرم و اسپرت ساخته شده اند براى فضاهاى صميمى تر و راحت تر استفاده مى شوند.

انتخاب پارچه و مواد اوليه در طراحى و ساخت اين كيف ها اهميت بسيار زيادى دارد؛ پارچه هاى مرغوب، چرم طبيعى و مصنوعى، كنف و پلاستيك،  سنگ هاى قيمتى و حتا پوست حيوانات  از جمله موادى هستند كه در توليد اين نوع كيف استفاده مى شود.

تغييرات فصل هم روى طراحى اين كيف ها تاثير دارد. به عنوان مثال كيف كلاچ فصل بهار با زمستان كاملا متفاوت است. آنها از جنس و رنگ پارچه گرفته تا مدل و اندازه با هم تفاوت دارند.

پيشنهاد مى كنم اگر هنوز در مجموعه كيف هايى كه داريد جاى كيف مدل كلاچ خالي است سريع تر يكى دو نمونه به كمدتان اضافه كنيد تا جذاب تر به نظر برسيد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.