2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
قتل دختر در پاتوق معتادان

قتل دختر در پاتوق معتادان

متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت:" از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم. من در این مدت در زندان رفتار خوبی داشتم تنبیه شده‌ام. به همین دلیل از قضات خواهش می‌کنم من را عفو کنند."

دوات آنلاین-مردی که دختری جوان را در پاتوق معتادان کشته است بدون هیچ قید و شرطی از اولیای دم مقتول رضایت گرفت و به‌زودی از زندان آزاد می‌شود.

 

این پرونده زمانی به جریان افتاد که به پلیس تهران اعلام کردند دختری با اصابت چاقو به سینه‌اش جان باخته است. وقتی ماموران به محل حادثه رفتند فهمیدند مقتول دختری جوان به نام مینا است که در خانه یکی از دوستانش سکونت داشت.

 

کارآگاهان پی بردند محلی که این دختر در آنجا زندگی می‌کرد محل رفت‌وآمد افراد معتاد بود. به همین دلیل از ساکنان آنجا بازجویی و به این ترتیب هویت قاتل که مردی معتاد بود، فاش شد.

 

در ادامه جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد و اعضای خانواده مقتول شناسایی شدند. آنها گفتند مقتول دختری مجرد بود که به مواد مخدر اعتیاد داشت و به همین دلیل در خانه آنها زندگی نمی‌کرد.

 

در نهایت بعد از دستگیری قاتل، این مرد به کشتن مینا اعتراف کرد و گفت: شب حادثه هوا به‌شدت سرد بود. من معتاد هستم و جایی برای خوابیدن ندارم برای همین به خانه زن صیغه‌ای خودم آمدم و از او خواستم به من جایی برای خوابیدن بدهد. او هم اتاقی را نشانم داد و گفت می‌توانم به آنجا بروم. وقتی وارد اتاق شدم دیدم دو دختر در حال مصرف مواد مخدر هستند . آنها به ورود من اعتراض کردند و خواستند بیرون بروم به همین دلیل با آنها مشاجره کردم و یکی از دختران با چوب ضربه‌ای به سرم زد. من هم برای دفاع از خودم چاقو کشیدم در همین هنگام مقتول از راه رسید و من بدون این‌که قصدی داشته باشم ضربه‌ام را به او زدم. در واقع ضربه اتفاقی به این دختر برخورد کرد و من قصد نداشتم او را بکشم."

 

این پرونده بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در اختیار دادگاه کیفری شماره یک استان تهران قرار گرفت. از طرفی اولیای دم اعلام کردند قاتل را بدون هیچ شرطی می‌بخشند. به این ترتیب متهم به‌خاطر جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت.

 

در جلسه دادگاه بعد از این‌که کیفرخواست خوانده شد متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت:" از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم. من در این مدت در زندان رفتار خوبی داشتم تنبیه شده‌ام. به همین دلیل از قضات خواهش می‌کنم من را عفو کنند."

 

بنا به این گزارش هیات قضات بعد از شنیدن دفاعیات متهم او را به تحمل زندان با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند و به این ترتیب متهم به زودی آزاد می‌شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.