2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حیوانات عجیب خانگی3زن بازیگر

حیوانات عجیب خانگی3زن بازیگر

در هرج و مرج خرید و فروش و نگهداری حیواناتِ وحشی و کمیاب، هنرمندان و سلبریتی‏ ها هم بیکار ننشسته‌اند و در حالی که می‌توانند به واسطه جایگاه اجتماعی شان، از مروجین منع نگهداری از حیوانات غیراهلی در خانه باشند، معمولا دچار همان اشتباهی می‌شوند که بقیه.

دوات آنلاین-در هرج و مرج خرید و فروش و نگهداری حیواناتِ وحشی و کمیاب، هنرمندان و سلبریتی‏ ها هم بیکار ننشسته‌اند و در حالی که می‌توانند به واسطه جایگاه اجتماعی شان، از مروجین منع نگهداری از حیوانات غیراهلی در خانه باشند، معمولا دچار همان اشتباهی می‌شوند که بقیه. نگهداری و مراقبت از حیوانات تابع اصولی است که اگر در توانمان نیست نباید به سمتش برویم و حیوان آزاری محسوب می شود نه علاقه به حیوانات. معمولا افراد به هر دلیلی به نگهداری حیوانات رو می‌آورند اما بعد از مدتی متوجه سختی‌ها و مشکلات نگهداری از حیوان می‌شوند و رهایش می‌کنند. این در حالی است که حیوانی که در کنار انسان زندگی کرده، دیگر نمیتواند به شرایط طبیعی برگردد و محکوم به مرگ است! با این وجود، چهره‌های مشهور زیادی هستند که حیوانات عجیب را به عنوان حیوان‌خانگی برمی‌گزینند و با این کار، شوآف می کنند.

روزنامه خراسان با این مقدمه حیوانات خانگی برخی هنرمندان را معرفی کرده است.

 

«کریستین استوارت»| بازیگر

ستاره سری فیلمهای «گرگ و میش» در سال 2010 در یک مصاحبه اعلام کرد که یک گرگ خریداری کرده تا آن را به عنوان یک حیوان خانگی در کنارش نگه دارد! استوارت در این مصاحبه گفت: «من میدانم که این کمی ترسناک هست، اما اون یه گرگه و کلی دوست داشتنی هست!» به نظر می‌رسد که استوارت در آن سالها هنوز غرق در شخصیت خود در فیلم «گرگ و میش» مانده بوده است.

 

«الویس پریسلی»| خواننده

پریسلی به عنوان خواننده‌ای افسانهای شناخته میشود و یکی از عجیبترین حیوانات خانگی را برای حضور درکنار خودش انتخاب کرده بود و آن کانگورویی بود که توسط یک دوست به پریسلی اهدا شد اما او بعدها تصمیم گرفت این حیوان را به باغ وحش تحویل دهد چراکه احتمالا مشتهای فراوانی روانه صورت پریسلی میکرده و جفت پا هم به هوا می‏پریده و به او لگد هم می‌زده.

 

«جورج کلونی»| بازیگر

بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود که همواره در نظرسنجیهای خوشتیپ‏ترین بازیگران جهان در رده‏های بالا قرار دارد، یک خوک سیاه به نام «مکس» را به عنوان حیوان خانگی‌اش برگزیده بود که 300 پوند وزن داشت! گفته میشود زمانی‏که مکس در سال 2006 از دنیا رفت جورج کلونی برای مدتها دچار افسردگی شده بود. مکس به مدت 16 سال حیوان خانگی کلونی بود.

 

 

لادن طباطبایی

لادن طباطبایی چندی پیش با انتشار عکسی از یک رتیل به نام «فرنگیس»، از حیوان خانگی عجیبش رونمایی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی هم با انتشار تصویری از یک «ایگوانا»، حیوان خانگی عجیبش را به بقیه معرفی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر 42 ساله هم با انتشار تصویری از خودش کنار یک جوجه تیغی، حیوان خانگی اش را به نمایش گذاشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.