2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل خواهر توسط برادر شکاک

قتل خواهر توسط برادر شکاک

پسری که به دلیل شک به خواهرش او را به قتل رسانده است بعد از دستگیری ادعا کرد صدایی در گوشش فریاد زده خواهرش را به قتل برساند.

دوات آنلاین-پسری که به دلیل شک به خواهرش او را به قتل رسانده است بعد از دستگیری ادعا کرد صدایی در گوشش فریاد زده خواهرش را به قتل برساند.

 

این پرونده وقتی به جریان افتاد که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان فارس تماس گرفت و در حالی‌که می‌گریست و بریده بریده صحبت می‌کرد به اپراتور این مرکز گفت خواهرش را کشته است.

 

مرد ناشناس سپس نشانی محل قتل را اعلام کرد و دقایقی بعد ماموران در محل حاضر شدند. آنها جنازه غرق در خون دختری جوان را مشاهده کردند که آثار جراحت بر پیکرش مشهود و معلوم بود او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

 

ماموران بعد از بررسی اولیه جسد سراغ برادر مقتول رفتند. این مرد که منتظر بود پلیس او را دستگیر کند همان ابتدا به قتل اعتراف کرد و گفت: من و خواهرم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم او رفتارهایی داشت که موردپسند من نبود و آبرویمان را به خطر می‌انداخت. کشمکش‌ها ما ادامه داشت تا این‌که وقتی نیمه شب به منزل آمدم دیدم او هنوز به خانه برنگشته است. به‌شدت عصبانی شدم و منتظر برگشتن او ماندم.

 

متهم به قتل ادامه داد: وقتی خواهرم برگشت علت تاخیرش را پرسیدم اما او پرخاشگری کرد و با من درگیر شد. در یک لحظه او را به زمین کوبیدم. همین هنگام صدایی در گوشم به من گفت او را بکش. در آن لحظات اصلا به حال خودم نبودم و نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم. چاقویی را که نزدیک دستم بود برداشتم و با آن ضرباتی به او زدم. وقتی به خودم آمدم که خواهرم خون‌آلود شده بود و نفس نمی‌کشید. از کاری که انجام داده بودم خیلی ترسیدم. هراسان چاقو را به‌ گوشه‌ای پرت کردم و با عجله از خانه بیرون رفتم. چند ساعتی را در خیابان‌ها پرسه زدم اما آرام و قرار نداشتم. از کاری که کرده بودم به‌شدت پشیمان بودم اما هیچ راه بازگشتی وجود نداشت در نهایت تصمیم گرفتم به پلیس تلفن کنم و همه چیز را بگویم.

 

ماموران در ادامه متهم را بازداشت کردند و جسد را به پزشکی قانونی فرستادند. متخصصان پزشکی قانونی با انجام آزمایش‌های تخصصی اعلام کردند همان‌طور که متهم توضیح داده زمان کشف جسد چند ساعت از فوت دختر جوان می‌گذشت. آنها همچنین علت فوت این دختر را خونریزی شدید به‌علت اصابت جسم برنده اعلام کردند.

 

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.