2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
افشای راز همسر صیغه‌ای بعد از قتل

افشای راز همسر صیغه‌ای بعد از قتل

فردی که به ماموران خبر داد جسد فریدون کنار جاده‌است مدعی‌شد او با ماشین تصادف کرده‌است اما زمانی که ماموران راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شدند اعلام کردند این یک تصادف نیست چراکه اولا مقتول عریان روی زمین افتاده‌است و دوم اینکه قسمتهای مختلف بدن مقتول جراحت‌های مختلفی دارد.

دوات آنلاین-خانواده مرد جوان بعد از کشته شدن او متوجه شدند همسر صیغه‌ای داشته و زمانی که به خانه نمی‌آمده‌در کنار همسرش بوده‌ است. راز این قتل هنوز فاش نشده و تحقیقات بی نتیجه مانده است.

به گزارش خبرنگار ما، جسد  مقتول که فریدون نام دارد 10 سال قبل در حالیکه کنار جاده رها شده‌ بود پیدا شد.

 

فردی که به ماموران خبر داد جسد فریدون کنار جاده‌ است مدعی‌ شد او با ماشین تصادف کرده‌ اما زمانی که ماموران راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شدند اعلام کردند این یک تصادف نیست چراکه اولا مقتول عریان روی زمین افتاده‌است و دوم اینکه قسمت های مختلف بدن مقتول جراحت‌ دارد.

 

پس از آن که جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات آغاز شد ماموران فهمیدند مقتول قبل از اینکه کشته شود به یک مرکز ترک اعتیاد در اطراف محل کشف جسد رفته‌ بود مسئول مرکز وقتی مورد پرسش قرار گرفت گفت: فریدون چند ماهی در مرکز ما بستری بود تا اینکه مدتی قبل پدرش آمد و او را ترخیص کرد امروز (روز حادثه) او دوباره آمد و من هم گفتم چون پولی ندارد نمی‌تواند در این مرکز بستری شود چراکه نمی‌تواند هزینه‌های درمانش را تامین کند. فریدون هم بدون اینکه چیزی بگوید رفت.

 

بررسی‌های بعدی نشان داد متهم زن صیغه‌ای دارد که با او زندگی می‌کرده‌ است. این زن هم به ماموران گفت که شوهرش را دوست داشت و با او مشکلی نداشت. او گفت: چندسالی می‌شد که با هم زندگی می‌کردیم من او را دوست داشتم زن صیغه ای بودم و هر لحظه ککه می‌خواستم می توانستم به خاطر اعتیادش او را ترک کنم و بروم اما چون دوستش داشتم اینکار را نکردم.

 

این زن گفت: وقتی در خانواده‌اش دچار مشکل بود به من پناه می‌آورد و من سعی می‌کردم ارامش کنم و به او بگویم برای اینکه به آرامش برسد بهترین راه این است که اعتیادش را ترک کند با این حال مجبورش نمی‌کردم اعتیاد را کنار بگذارد تنها مشکلی که با شوهرم داشتم این بود که وسایل خانه را می‌فروخت تا هزینه مواد مخدرش را تامین کند.

 

پدر فریدون نیز مدعی‌شد پسرش به خواست خودش از مرکز ترک اعتیاد ترخیص شده و اجباری در کار نبوده‌ است ضمن اینکه مدعی شد به کسی مشکوک نیست. اما از اینکه فرزندش همسر صیغه‌ای داشته‌ اطلاع نداشته‌ است. او گفت: من بعد از مرگ فرزندم متوجه این موضوع شدم و حالا فهمیدم روزهایی که در خانه نبود به کجا می‌رفت.

 

10 سال از این ماجرا گذشت و پلیس موفق نشد عاملان قتل فریدون را شناسایی کند و امروز اولیای‌دم به دادگاه کیفری استان تهران آمدند تا درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کنند آنها گفتند ما خواستار مجازات عامل قتل فرزندمان هستیم اما حالا که پیدا نشده خواستار دریافت دیه هستیم و اگر مجرم پیدا شد طبق قانونی خواستار محاکمه او هستیم.

 

دادگاه بعد از پایان جلسه رسیدگی وارد شور شد

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.