2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ویژگی‌های اصلی کیف مناسب چیست؟
لاله لاجورد، طراح کیف توضیح می‌دهد:

ویژگی‌های اصلی کیف مناسب چیست؟

در کیف رنگ‌های تیره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چراکه رنگ تیره را راحت‌تر می‌توان با انواع رنگ‌های لباس ست کرد.

دوات آنلاین-کیف یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که علاوه بر کاربردی بودن نقش مهمی هم در ظاهر ما دارد. به همین دلیل همه ما در انتخاب کیف بسیار دقت می‌کنیم و کیف از جمله وسایلی است که سعی می‌کنیم با وسواس خاصی آن را انتخاب کنیم.

لاله لاجوردی طراح کیف، در گفت‌وگو با دوات آنلاین تاکید می‌کند  نکته مهم در کیف ابتدا حفظ سلامتی دست و گردن فرد و امنیت و سپس جنس و زیبایی آن است.

این طراح همچنین درباره ویژگی‌های یک کیف مناسب  می‌گوید: معمولا افراد در خرید کیف به بسته بودن در آن و امنیت آن بسیار توجه دارند. اغلب کیف‌ها نسبتا بزرگ است که البته برای شانه و گردن خیلی مناسب نیست. در کیف رنگ‌های تیره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چراکه رنگ تیره را راحت‌تر می‌توان با انواع رنگ‌های لباس ست کرد.

از نظر من یک کیف باید اندازه‌ مناسبی داشته و برای حمل ایمن باشد. اگر شخصی روزانه از کیف استفاده می‌کند نباید اندازه  آن به سلامت بدن آسیب وارد کند. کیف باید زیبای لازم را داشته باشد. زیبایی البته به سلیقه افراد بستگی دارد اما نکته مهم در زیبایی کیف به جنس آن هم بستگی دارد. جنس کیف  باید طوری باشد که بعد از گذشت چند سال و استفاده از آن دچار بهم‌ریختگی فرم و ظاهر نشود.

او  همچنین درباره  کیف‌های موجود در بازار و مد روز  می‌گوید: معمولا تولید‌کننده باید خودش را با خریدار تطبیق بدهد اما نکته اینجاست که آیا خریداران دغدغه به روز بودن دارند یا خیر؟ مساله مهم دوم طراحی است. در ایران یک تولید کننده ترجیح می‌دهد به جای اینکه پول طراحی بدهد طرح کیف ر ا کپی کند در نتیجه کیف‌ها معمولا از برهه زمانی عقب‌تر هستند.

 لاجوردی درباره علت اینکه چرا برندها از جمله برند خودش کیف‌ها را در تیراژ بالا تولید نمی‌کنند، می‌گوید: برند ما یک ویژگی خاص دارد و قاعدتا مخاطب خاص دارد. در نتیجه لزومی به تیراژ بالا نیست. به طور معمول تیراژ بالا زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد مشتری و خریدار بالا برود. هیچ تولیدکننده‌ای بدون در نظر گرفتن بازار فروش اقدام به تولید نمی‌کند. از طرفی تولیدی که در اختیار همه قرار بگیرد جنبه خاص بودن خودش را از دست می‌دهد و این برای یک برند اتفاق خوبی نیست.

  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.