2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شلیک پلیس برای دستگیری آزارگر دختران

شلیک پلیس برای دستگیری آزارگر دختران

متهم در حال حاضر بازداشت است و تحقیقات برای شناسایی طعمه‌های او آغاز شده است.

دوات آنلاین-پسری جوان که دختران را به قصد انتقام‌گیری آزار می‌داد با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

 

ماموران پلیس هنگام گشت‌زنی در قلهک به یک خودروی پژو پرشیا مظنون شدند و بعد از بررسی شماره پلاک آن دریافتند این خودرو مسروقه است به همین دلیل به راننده دستور ایست دادند اما راننده وقتی فهمید پلیس در تعقیب‌اش است بر سرعت خود افزود.

 

به این ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد تا این‌که در نهایت متهم پشت یک چراغ قرمز مجبور به توقف شد اما این بار با پای پیاده به فرار ادامه داد. ماموران چند بار به او دستور ایست دادند و درنهایت دست به سلاح بردند. متهم بعد از این‌که با گلوله پلیس زخمی شد، دستگیر و به بیمارستان انتقال یافت.

 

این جوان بعد از بهبودی نسبی تحت بازجویی قرار گرفت و به سرقت خودرو اعتراف کرد. او گفت: من خانواده‌ای پولدار دارم و هدفم از سرقت خودرو چیز دیگری بود. مدت‌ها قبل با دختری دوست شدم. به‌شدت به او علاقه داشتم. رابطه ما باعث شد گرفتار مواد مخدر شوم. ما 5 سال با هم دوست بودیم و در این مدت پدرم که فهمیده بود معتاد شده‌ام حمایت‌های مالی‌اش را قطع کرد. از طرفی آن دختر بعد از 5 سال من را رها کرد. بعد از آن تصمیم گرفتم از دختران انتقام بگیرم. به همین‌دلیل خودروها را سرقت می‌کردم و بعد از سوار کردن دختران آنها را مورد آزار قرار می‌دادم."

 

متهم 30 ساله اعتراف کرد:"در یک مورد وقتی دو دختر را جلوی پارکینگ یک ساختمان دیدم به طرف‌شان حمله کردم و با تهدید پیچ‌گوشتی آنها را وارد کردم سوار ماشین سرقتی شوند. بعد در مکانی خلوت آنها را آزار دادم و فرار کردم."

 

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر بازداشت است و تحقیقات برای شناسایی طعمه‌های او آغاز شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.