2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی و زندگی خانوادگی  کمند امیرسلیمانی

بیوگرافی و زندگی خانوادگی کمند امیرسلیمانی

امیرسلیمانی می‌گوید تعداد فالوئرها دغدغه‌اش نیست چون فضای زندگی شخصی‌اش خیلی برایش مهم است و نمی‌خواهد دنیای حرفه‌ای‌اش با آن تداخل کند

دوات آنلاین-کمند امیرسلیمانی در خانواده‌ای هنرمند متولد شد. پدرش سعید از اساتید بازیگری است. رشد کردن در چنین فضایی باعث شد او و برادرش سپندهم وارد عرصه هنر شوند اما خودش می‌گوید اگر به عقب برگردد شغل دیگری را انتخاب می‌کند و البته این به‌معنی پشیمانی از بازیگری نیست.

نکاتی را از زندگی این هنرمند بخوانید:

زندگی خانوادگی

وقتی پدر استاد بازیگری باشد طبیعی است که فرزندان را بیشتر به سینما و تاتر می‌برد و همین امر باعث آشنایی کمند امیرسلیمانی با دنیای هنر شد و او بازیگری را از 7 سالگی شروع کرد. او می‌گوید:" بودن در یک خانواده هنرمند بستری مناسب را برایم فراهم کرد تا با آگاهی بیشتری وارد این کار شوم."

البته بودن در چنین خانواده‌ای باعث شده بود اوایل برخی فکر کنند کمند به‌خاطر پدرش توانسته بازیگر شود اما خودش این موضوع را رد می‌کند و استدلال قابل قبولی دارد:"ماندگاری در این حرفه به خودم بستگی داشت. حتی اگر به‌واسطه پدرم وارد این حرفه شده بودم اگر توانایی لازم را نداشتم نمی‌توانستم این همه سال ادامه بدهم."

کمند و سپند و البته پدرشان درباره کارهای خود با هم مشورت می‌کنند البته معمولا نظرشان با هم همخوان است:" درست است که مشورت می‌کنیم اما تصمیم‌گیری به‌عهده خودمان است مثلا من و برادرم با بازی پدرم در یک کار موافق نبودیم ولی او خودش تصمیم‌گیرنده بود."

البته در مجموع اعضای این خانواده در محیط صمیمی خود راجع به کارشان صحبت نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند زندگی خانوادگی‌شان درگیر این شغل شود.

 

زندگی حرفه‌ای

منبع درآمد کمند امیرسلیمانی بازیگری است و شغل ثابت دیگری ندارد. همین هم همیشه باعث نگرانی‌اش است چون بازیگری از جمله حرفه‌هایی است که امنیت شغلی ندارد. او می‌گوید از بازیگری پشیمان نیست اما اگر به گذشته برگردد حتما در رشته دیگری درس می‌خواند و از جوانی شغل دیگری انتخاب می‌کند.

خودش فکر می‌کند آن شغل دیگر به احتمال زیاد معلمی بود چون او به‌طور کلی تدریس‌کردن را دوست دارد. برای همین اگر بازیگر نمی‌شد یا معلمی می‌کرد یا فعالیتش را در شاخه دیگری از هنر پی می‌گرفت.

 

شهرت

کمند امیرسلیمانی از جمله هنرمندانی است که بیشتر عمر خود را در شهرت گذرانده است. او می‌گوید درباره محبوبیتش مردم باید نظر بدهند اما خودش حس می‌کند برخورد مردم با او مثبت است.

کمند از کودکی با افراد مشهور و هنرمندان زیادی در ارتباط بود و با فضای مشهوربودن خیلی زود آشنا شد به‌همین دلیل خودش می‌گوید از شهرت جوگیر نشده است و سعی کرده همیشه همراه و کنار مردم باشد البته شهرت برای او دردسرهایی هم دارد:"مثلا مردم صبح زود با لباس عادی و ساده به نانوایی می‌روند ولی من نمی‌توانم این کار را بکنم."

 

شبکه‌های اجتماعی

کمند امیرسلیمانی از جمله هنرمندان فعال در فضای مجازی است که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد . خودش می‌گوید از این‌که در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است خوشحال است اما تعداد فالوئرها دغدغه‌اش نیست چون فضای زندگی شخصی‌اش خیلی برایش مهم است و نمی‌خواهد دنیای حرفه‌ای‌اش با آن تداخل کند.

او درباره آدم‌هایی که بی‌دلیل در شبکه‌های اجتماعی به شهرت می‌رسند معتقد است مقصر آدم‌هایی هستند که به این افراد توجه می‌کنند. این بازیگر عقیده دارد این فرهنگ در جامعه ما جا نیفتاده که به آدم‌هایی که تاثیری در جامعه و زندگی‌مان ندارند بها ندهیم.

 

  • این مطلب از گفت‌وگوهای کمند امیرسلیمانی با نشریات مختلف از جمله زندگی ایده‌آل گردآوری شده است.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.