2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازخوانی پرونده خفاش شب؛ قاتل سریالی زنان غرب تهران(قسمت پایانی)

بازخوانی پرونده خفاش شب؛ قاتل سریالی زنان غرب تهران(قسمت پایانی)

قسمت پایانی زندگی‌نامه خفاش شب را بخوانید:

دوات آنلاین- قسمت پایانی زندگی‌نامه خفاش شب که مربوط به اجرای حکم او است در پی آمده است. می‌توانید قسمت قبلی را اینجا بخوانید.

خفاش شب نیز همانند تمامی متهمان به قتل با وکیل در دادگاه حضور می‌یافت البته وکیل او تسخیری بود. دکتر شکاری حرف زیادی برای دفاع از موکلش نداشت و در پایان دادگاه وقتی نوبت به او رسید تا اظهارات خود را مطرح کند، چنین گفت:" هرچند متهم به ظاهر انسان است اما سیرت و باطن او از هر حیوانی پست‌تر است. حکمت حضور وکیل جلوگیری از مکتوم ماندن حقیقت و رفع ستم به متهم است؛ حال انکه در این پرونده ظلم شدید و ستم اکید به وسیله این جانی بر قربانیان و خانواده‌های آنها رفته و قلب مردم آزرده شده است. اینجانب وکیل متهم نیستم. مدعی‌العموم هستم. چگونه می‌توانم اتهام‌های متهم را نفی کنم حال آن که متهم صریحاً در مراجع و رسانه‌ها به گناه خود اعتراف دارد. صدور رأی عادلانه و شایسته برای وی، مورد تقاضا است."

در نهایت دادگاه بعد از دو جلسه علنی و یک جلسه غیرعلنی درخصوص اتهامات خلاف منافی عفت به کار خود پایان داد و حکم خیلی زود صادر شد. در این پرونده علاوه بر خفاش شب برادر او به عنوان متهم ردیف دوم به اتهام مخفی کردن دلایل جرم، مثل چاقو و کارد، لباس‌های خونین مقتولان و پنهان کردن اموال قربانیان به یک سال و نیم زندان و تحمل ۷۰ ضربه شلاق محکوم شد.همچنین مدینه همسر رضا به عنوان متهم ردیف سوم به اتهام پنهان کردن دلایل جرم به ۶ ماه زندان و تحمل ۷۰ ضربه شلاق محکوم شد. زهرا خوشرو خواهر بزرگ این قاتل سریالی نیز به اتهام مخفی کردن طلاجات و اشیای گرانبهای مقتولان به ۶ ماه حبس و تحمل ۷۰ ضربه شلاق محکوم شد.

حکم شلاق، 9 بار قصاص و یک بار اعدام خفاش شب به سرعت در دیوانعالی کشور به تایید رسید و متهم سحرگاه روز 22 مرداد همان سال به انبار روباز ورزشگاه آزادی واقع در سه‌راه دهکده المپیک منتقل شد تا به دار آویخته شود. خفاش شب پیش از شروع مراسم مجازات وصیتنامه‌اش را روی یک تکه کاغذ نوشت:" به هیچ‌کس بدهکار نیستم و از کسی طلبکار نیستم و از همه طلب بخشش دارم."

بیش از 5 هزار نفر برای تماشای اعدام این مرد در محوطه جمع شده بودند . غلامرضا با این‌که می‌دانست تا مرگ چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد کاملا خونسرد بود و حتی گاه لبخند می‌زد. در آغاز مراسم حجت‌السلام قدیانی- رییس وقت مجتمع ویژه قضایی- بالای بام اتاقک انبار رفت و متن حکم را قرائت کرد. او گفت 214 ضربه شلاق توسط اولیای دم به متهم زده خواهد شد. به این ترتیب خفاش شب را بالای بام بردند و خانواده مقتولان یکی بعد از دیگری ضربات را بر پیکر جانی خطرناک وارد کردند. پس از آن خفاش شب از سقف اتاقک پایین آورده و طناب دار که به یک جرثقیل وصل بود، بر گردنش انداخته شد. او قبل از بالا رفتن طناب به قاضی دبیری- معاون وقت اجرای احکام – گفت:" اگر من گناهی کرده‌ام از خداوند طلب بخشش دارم. همین."

جرثقیل با اشاره تیمسار کیومرثی، فرمانده انتظامی وقت غرب تهران، شروع به کار کرد و طناب دار بالا و بالاتر رفت. 10 دقیقه بعد در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح پرونده این قتل‌های سریالی برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.