2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مرگ 121 مسافر نوروزی در جاده‌ها

مرگ 121 مسافر نوروزی در جاده‌ها

تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی از ابتدای اجرای طرح نوروزی یعنی شنبه هفته جاری تاکنون به ۱۲۱ نفر رسیده و 2800 نفر نیز مجروح شده‌اند.

دوات آنلاین-تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی از ابتدای اجرای طرح نوروزی یعنی شنبه هفته جاری تاکنون به  ۱۲۱ نفر رسیده و 2800 نفر نیز مجروح شده‌اند.

 

سرهنگ قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: در حال حاضر بیشتر معابر شهری و محورهای مواصلاتی در کشور دارای بارندگی و کاهش دید و مه گرفتگی هستند و بیشترین حوادث از نوع واژگونی است که لازم است رانندگان توجه کافی به جلو داشته و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

وی ادامه داد از ابتدای طرح نوروزی تا این لحظه ۱۲۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند. و این در حالی است که حدود ۲۸۰۰ نفر از هموطنان هم متأسفانه مصدوم شده اند.

 

قاسمیان گفت: همه می‌دانند که تلف همراه بر شدت تصادف و آمار تصادف تأثیر گذار باشد و ما خواهش می‌کنیم قبل از سفر از وضعیت مسیر و وضعیت راه اطلاع کسب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: هموطنان حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.