2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل زن صیغه‌ای به‌خاطر خیانت

قتل زن صیغه‌ای به‌خاطر خیانت

همسایه‌های این زن به پلیس گزارش دادند چند روزی است که از مینا خبری نیست و بوی تعفن نیز از خانه‌اش به مشام می‌رسد. ماموران با توجه به این گزارش و با حکم قضایی وارد خانه مینا شده و با جسد مینا روبه‌رو شدند.

دوات آنلاین-خیانت دلیلی بود که مرد افغانستانی به عنوان انگیزه‌ای برای قتل همسر ایرانی‌اش عنوان کرد و گفت که رابطه عاشقانه آنها با ورد یک مرد به خانه‌اش از بین رفت و او را وادار به قتل کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد 30 ساله افغانستانی مدتی قبل در یک درگیری همسر ایرانی‌اش را به قتل رساند و جسدش را در خانه رها کرد. او چند روز پیش محاکمه و محکوم شد.

 

همسایه‌های این زن به پلیس گزارش دادند چند روزی است که از مینا خبری نیست  و بوی تعفن نیز از خانه‌اش به مشام می‌رسد. ماموران با توجه به این گزارش و با حکم قضایی  وارد خانه مینا شده و با جسد مینا روبه‌رو شدند.

 

آنها متوجه شدند این زن خفه شده‌ است. بلافاصله ماموران تحقیقات خود را در خصوص این زن آغاز کردند و متوجه شدند بیشترین تماس این زن با مردی به نام رحمان اهل کشور افغانستان است.

 

با شناسایی رحمان ماموران او را بازداشت کردند. رحمان بدون اینکه مقاومتی بکند لب به اعتراف گشود و گفت: یک سال قبل از این حادثه با مینا آشنا شدم. او زن مطلقه‌ای بود که تنها زندگی می‌کرد و به من هم گفت که هیچکس را ندارد. بعد از مدتی از من خواست او را صیغه کنم و خرج زندگی‌اش را هم بدهم و در عوض او هم همسر من باقی می ماند. من قبول کردم و در این مدت هم عاشق مینا شدم و زندگی خوبی با هم داشتیم.

 

در هفته چند شب به خانه مینا می‌رفتم تا اینکه یک شب وقتی سرزده به خانه مینا رفتم متوجه شدم مردی غریبه در خانه‌ است. خیلی عصبانی شدم به مینا گفتم این مرد کیست او هم گفت که از نزدیکانش است و برای سرزدن آمده‌ است. مرد حین دعوای ما از خانه خارج شد.

 

مینا قصد داشت کارش را توجیه کند و بعد هم گفت که اصلا دیگر نمی‌خواهم با تو زندگی کنم. من عاشق مینا بودم و نمی‌خواستم ترکش کنم. سر این موضوع با هم درگیر شدیم و این درگیری باعث شد کنترل خودم را از دست بدهم و مینا را به قتل رساندم و بعد هم خانه را ترک کردم.

 

با پایان گفته‌های متهم و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.در ابتدای جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و سپس پدر و فرزند مقتول به عنوان ولی‌دم در جایگاه قرار گرفتند وخواستار پرداخت دیه شدند.

 

پدر مقتول گفت: به خاطر اینکه با سبک زندگی دخترم خیلی موافق نبودم با او ارتباط چندانی نداشتم.  من با نوه‌ام که با پدرش زندگی می‌کرد ارتباط داشتم اما دخترم را نمی‌دیدم.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: اتهام را قبول دارم. من از شدت عصبانیت مرتکب این کار شدم و حالا هم از اولیای‌دم درخواست بخشش دارم.

 

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و متهم را به پرداخت دیه و حبس محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.