2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دام‌شیطانی‌برای‌دخترعاشق هنرپیشگی

دام‌شیطانی‌برای‌دخترعاشق هنرپیشگی

مرد جوانی خودش را گریمور معروف فیلم های سینمایی معرفی کرد و به این شیوه دختری را که عاشق بازیگری است از شهرستان به تهران کشاند تا به خواسته شیطانی اش برسد.

دوات آنلاین-مجرمان فرصت طلب هر روز شیوه جدیدی برای به دام انداختن طعمه های خود به کار می گیرند. گاهی این مجرمان در فضای مجازی خودشان را افراد مشهوری معرفی می گفتند یا ادعا می کنند با افراد مشهور در ارتباط هستند و از این طریق برای رسیدن به خواسته های پولی یا شیطانی شان دختران ساده لوح را که به دنبال آرزوهای خود هستند، فریب می دهند.

 

مرد جوانی که به اتهام فریب و ربودن دختر جوانی از سوی مأموران تهران دستگیر شده است در اینستاگرام خودش را گریمور معروف فیلم های سینمایی معرفی کرده بود و به این شیوه دختری را که عاشق بازیگری است از شهرستان به تهران کشانده است تا به خواسته شیطانی اش برسد.

 

به گزارش جوان اوایل هفته گذشته بود که ماموران پلیس تهران در جریان درگیری دختر جوانی با راننده خودرو سواری در یکی از خیابان های شرقی تهران قرار گرفتند و راهی محل شدند.

 

ماموران وقتی به محل رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل مرد جوانی قصد ربودن دختری را داشته اما موفق نشده و از محل گریخته است.

 

دختر جوان در توضیح ماجرا به ماموران گفت: از دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری در فیلمهای سینمایی و تلویزیونی داشتم. آرزویم این بود که روزی هنرپیشه معروفی شوم و طرفداران برای گرفتن امضا از من صف بکشند اما از بخت بدم خانه‌مان شهرستان بود و دسترسی به کارگردان ها و هنرپیشه های مشهور نداشتم که تست بازیگری بدهم.

 

مدتی قبل در اینستاگرام با مرد جوانی به نام هرمز که خودش را گریور فیلم های سینمایی معرفی کرد آشنا شدم. او مدعی بود  با کارگردانهای معروفی همکاری داشته و ستاره‌های سینما را برای بازیگری در فیلم ها گریم کرده است. خیلی خوشحال بودم از اینکه در نهایت با فردی که در فیلمهای سینمایی فعالیت دارد آشنا شده ام. به همین دلیل از فرصت استفاده کردم و به او گفتم که علاقه زیادی به بازیگری در فیلمهای سینمایی و تلویزیونی دارم و از او خواستم مرا به کارگردان یا بازیگری معرفی کند تا به آرزوی خودم  برسم.

 

مدتی با هم ارتباط پیامکی داشتیم و او هم گاهی عکس هایی که با هنرپیشه ها گرفته بود برای من می فرستاد و مدعی بود که با آنها همکاری دارد. هرمز  خیلی مرا دلداری داد و از من خواست تعدادی از عکس های خصوصی ام را برای او از طریق فضای مجازی بفرستم تا به فردی که کارگردان مشهوری است نشان دهد و برای من وقت ملاقات بگیرد. چند روز بعد از اینکه عکس هایم را فرستادم با من تماس گرفت و گفت کارگردان عکس‌های مرا ديده است و گفته که به ظاهرم می خورد که استعداد بازیگری دارم و در نهایت هرمز گفت به زودی برای من وقت ملاقات می گیرد تا برای تست بازیگری به تهران بروم و گفت کارگردان قول داده از من در یکی از سریال های در حال تولید استفاده کند.

 

خیلی خوشحال بودم. آنقدر که در پوستم نمی گنجیدم و به تمامی دوستانم گفته بودم که به زودی بازیگر می‌شوم و منتظر تماس هرمز بودم تا اینکه دو روز قبل تماس گرفت و از من خواست برای ملاقات با کارگردان مشهور به تهران بروم وقتی موضوع را با پدر و مادرم در میان گذاشتم. آنها مخالفت کردند و اجاره ندادند به تهران بیاید.

 

آنها می گفتند که نباید به گفته فردی در شبکه های مجازی اعتماد کرد اما عشق به بازیگری مرا کور کرده بود و به همین دلیل با برداشتن مقداری پول از خانه بدون اجاره خانواده‌ام راهی تهران شدم. در تهران هرمز با خودرویی به دنبال من آمد خیلی برایم عجیب بود چون قيافه‌اش با عکسی که در اینستاگرام خود گذاشته بود متفاوت بود اما بی خیال شدم و از او خواست مرا هر چه زودتر به ملاقات کارگردان معروف بود که تازه فهمیدم او مرد سیاه و شيطان صفتی است که به این بهانه مرا به تهران کشانده و قصد آزار و اذیت مرا دارد

 

او مرا تهدید کرد که حرکتی نکنم و خودرو را به راه انداخت. از آنجایی که مدتی ورزش های رزمی کار کرده بودم داخل خودرو با او درگیر شدم و وقتی چند ضربه به زدم و سرعتش کم شد خودم را از داخل خودرو به بیرون انداختم که او فرار کرد اما من شماره پلاک خودروی او را یادداشت کردم.

 

با طرح این شکایت پرونده برای دستگیری متهم به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی در اختيار ماموران پلیس قرار گرفت. ماموران در نخستین گام با بررسی شماره پلاک خودرو متهم را شناسایی و بازداشت کردند.

 

متهم در بازجویی ها با اعتراف به جرمش گفت: وقتی با شاکی در اینستاگرام آشنا شدم و فهمیدم که او عاشق بازیگری است خودم را گريمور فیلمهای سینمایی معرفی کردم و از طريق فتوشاپ  تعدادی عکس از خودم در کنار هنرپیشه های معروف درست کردم و برای شاکی فرستادم و اعتماد او را جلب کردم. مدتی از ارتباط تلفنی ما گذشت  تا اینکه او اصرار کرد برای کارگردان مشهوری وقت ملاقات بگیرم و من هم وسوسه شدم به این بهانه او را به تهران بکشانم و به خواسته شیطانی ام برسم اما وقتی به تهران آمد نه تنها به خواسته ام نرسیدم که از او کتک هم خوردم و گرفتار شدم.

 

تحقيقات متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.