2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
انگشترهای سلطنتی مد جدید انگشتر

انگشترهای سلطنتی مد جدید انگشتر

انگشتر‌های تاج سلطنتی مد امسال است که بسیار هم مورد توجه خانم‌ها و دختران جوان قرار گرفته‌است.

دوات آنلاین-زیورآلات از جمله اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌هاست که طراحان نیز به آن توجه ویژه دارند و هر سال نیز مدل‌های جدید و مختلفی از آن به بازار می‌آید.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره مد جدیدی که این روزها در بازار است به دوات آنلاین می‌گوید: انگشتر‌های تاج سلطنتی مد امسال است که بسیار هم مورد توجه خانم‌ها و دختران جوان قرار گرفته‌ است.

 

انگشترهایی به شکل تاج بسیار شیک و لاکچری هستند و معمولا نگین دارند.

 

یکی از نکات مهمی که باید هنگام انتخاب انگشتر در نظر بگیرید رنگ پوست است، اگر رنگ پوست تان سرد است بهتر است انگشترتان نقره، طلا سفید و پلاتینیوم باشد. اگر  پوست گرمی دارید باید انگشترتان طلای زرد و یا رز گلد باشد.

 

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید فرم انگشتان شما است، در صورتی که انگشت های تپل و پهن دارید بهتر است از انگشترهای درشت استفاده کنید اما اگر انگشت های باریکی دارید انگشترهای ظریف برای شما مناسب اند.

انگشتر‌های تاج سلطنتی برای استفاده با لباسهای کلاسیک بسیار مناسب است. نقره و پلاتین این انگشتر‌ها که به رنگ سفید است بسیار بیشتر مورد توجه است چرا که درخشش نگین‌های آن بیشتراست.

 

معمولا این انگشتر‌ها پر نگین هستند اما اگر می‌خواهید انگشتر شما خاص‌ باشد و انگشت شما را بیشتر مورد توجه قرار دهد می‌توانید آن را با نگین یاقوت یا زمرد که به صورت تک نگین باشد بیشتر مورد توجه قرار دهید و خاص کنید.

توجه داشته‌ باشید که بهتر است این انگشتر را با لباس کاملا کلاسیک استفاده کنید و لباسهای کژوال یا اسپورت زیبایی این انگشتر را پنهان می‌کند.

 

اگر قصد دارید در جمعی حاضر شوید که فردی مقتدر و خاص به نظر برسید می‌توانید از این انگشتر استفاده کنید و یک لاک ناخن ساده و کلاسیک هم بزنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.