2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حرفهای زن قربانی شیطان پایتخت

حرفهای زن قربانی شیطان پایتخت

با دیدن وی گمان کردم بیمار است، پس از او خواستم منتظر بماند تا دندانپزشك بیاید، اما چند لحظه بیشتر طول نکشید که متوجه رفتارهای غیرمتعارف او شدم و از وی خواستم از مطب بیرون برود اما...

دوات آنلاین-معتاد شیشه ای که به اتهام سرقت پول و طلا و آزار و اذیت زن، پسرودخترخردسال و نوجوان بازداشت شده، دیروز در دادسرای جنایی تهران باشاکیان زن مواجهه حضوری شد.

 

به گزارش جام جم، این متهم سابقه دار ۳۲ ساله که امیر نام دارد با جازدن خود به عنوان تعمیرکار لباسشویی، شوفاژکار و تعمیرکار آسانسور و پرداختن بدهی به خانه های مردم در جنوب تهران راه می یافت و با زور و تهدید چاقو زنان و دختران جوان و کودکان پسر و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد از سرقت پول و طلا فرار می کرد. روز شنبه برخی از شاکیان زن و دختران جوان که در دام این متهم گرفتار شده بودند با حضور در دادسرای جنایی تهران و در مواجهه حضوری با این متهم او را به عنوان همان مرد شیطان صفت سارق معرفی کردند.

 

زن ۲۷ ساله ای که هدف سوءقصد این متهم قرار گرفته بود گفت: من به عنوان دستیاردر دندانپزشکی کار میکنم. ساعت ۹ صبح سوم تیر امسال در مطب بودم. در حال آماده کردن وسایل دندانپزشکی بودم تا با آمدن دندانپزشك مطب و آمدن بیماران کار روزانه را شروع کنیم، مردی که ماسك بهداشتی زده و کلاهش را تا نزديك چشمانش پایین کشیده بود؛ به طوری که چهره اش را به درستی نمی توانستم ببینم، وارد مطب شد.

 

وی افزود: پشت میز رفتم. با دیدن وی گمان کردم بیمار است، پس از او خواستم منتظر بماند تا دندانپزشك بیاید، اما چند لحظه بیشتر طول نکشید که متوجه رفتارهای غیرمتعارف او شدم و از وی خواستم از مطب بیرون برود اما آن مرد به چند لحظه نکشید که به من حمله ور شد. مرا هدف مشت و لگد خود قرار داد و به سر و صورتم آسیب زد. در جدال با وی بودم که مرا به کناری پرت کرد. با روسری دست و پایم را بست و می خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که موفق نشد و باشکسته شدن شیشه میز او ترسید و با شنیدن صداهایی فرار کرد.

 

شاکی ادامه داد: او هنگام فرار کارت بانکی ای که همراهش بود را در مطب جا گذاشت. زمانی که به کلانتری رفته و شکایت کردیم کارت بانکی را به پلیس دادیم که آنها هویت صاحب آن را شناسایی و وی را احضار کردند که او مدعی شد کارت را به پسرعمه اش داده و فراموش کرده آن را تحویل بگیرد. تا اینکه چند روز پیش از طريق تلویزیون که خبر دستگیری متهم را اعلام کرده بود، متوجه بازداشت آن مرد شدم. او را زودتر اعدام کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
نیلو 1397/10/24
اعدام کمه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.