2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جزئیات ازدواج پرستو صالحی

جزئیات ازدواج پرستو صالحی

زندگی پرستو پر از فراز و نشیب و جنجال بوده است و به همین دلیل هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است. اولین افشاگری را پرستو خودش درباره زندگی‌اش مطرح کرد او با حضور در یک برنامه تلویزیون در کنار برادرش گفت که مدتی است پدرش را از دست داده‌است.

دوات آنلاین-پرستو صالحی هنرپیشه مطرح کشورمان که خبر خواستگارانش هرچند وقت یکبار موجی ایجاد می‌کند بالاخره ازدواج کرد.

 

پرستو صالحی پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی متولد 9 آبان 1356 در تهران است. مادرش خانه دار است و پدرش نظامی بود که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کردند.

 

پرستو صالحی با بازی در سریال زیر آسمان شهر در میان مردم شناخته شد.

 

زندگی پرستو پر از فراز و نشیب و جنجال بوده و به همین دلیل هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌ است. اولین افشاگری را پرستو خودش درباره زندگی‌اش مطرح کرد او با حضور در یک برنامه تلویزیون در کنار برادرش گفت که مدتی است پدرش را از دست داده‌ است.

 

پرستو از همه خواست قدر پدرشان را بدانند و گفت: پدرم ارتشی  بود او سالها قبل معتاد شد و سختی‌های زیادی برای ما درست کرد. مادرم از او جدا شد و من و برادرم پدرم را ترک کردیم و هرگز او را نبخشیدیم هربار که سمت ما آمد او را پس زدیم یک روز در مراسمی در برج میلاد که من هم دعوت بودم پدرم از میان هواداران به سمت من آمد اما او را پس زدم وقتی به ما خبر دادند فوت کرده‌ است به خانه‌اش رفتم چمدانی که در اتاقش بود باز کردم و دیدم همه عکس‌ها و مصاحبه های من را جمع کرده و نگه‌ داشته‌ است.

پرستو صالحی که به شدت گریه می‌کرد گفت  همیشه این حسرت برای او باقی است که ای کاش یکبار به پدرش فرصت می‌داد و از او مراقبت می‌کرد.

 

البته حاشیه‌های زندگی پرستو صالحی همیشه تلخ نبوده است خواستگاری از این هنرپیشه روی آنتن تلویزیون و البته یکبار هم در لایو اینستاگرام موج جدیدی از توجه را برای او به وجود آورد.

 

خواستگاری علی صالحی از پرستو صالحی روی آنتن برنامه زنده یکی از حواشی سالهای اخیر زندگی خانم بازیگر بود که با پست پرستو صالحی و برادر خطاب کردن علی صالحی حواشی به پایان رسید.

 

خواستگاری محمد نادری بازیگر تلویزیون در لایو اینستاگرام از پرستو صالحی یکی دیگر از جنجالی ترین اتفاقات را برای خانم بازیگر رقم زد که با توضیح کامل این ماجرا نیز ختم به خیر شد.

 

ماجرای ازدواج و خواستگاری های پرستو صالحی یکی از حواشی چند سال اخیر زندگی او بود که با این خبر به دست فراموشی سپرده شد.

 

پرستو صالحی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواجش را به صورت رسمی در اولین شب سال نو میلادی اعلام کرد.

 

گفته می‌شود همسر او تاجر ثروتمندی است که چندین ماه قبل از پرستو خواستگاری کرده‌ بود. از ماجرای ازدواج پرستو فقط نزدیکان او باخبر بودند و این زوج دوست داشتند مراسم ازدواجشان بی‌حاشیه باشد به همین دلیل هم بعد از مراسم عقد عکسی از حلقه ازدواجش منتشر کرد. ازدواج سنتی انجام گرفته و هنوز جزئیات زیادی از آن در دست نیست. اما گفته می‌شود همسر پرستو صالحی در عرصه سینما و تلویزیون فعالیتی ندارد و زندگی اش از طریق تجارت موروثی خانوادگی‌اش اداره می‌شود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ز 1397/11/13
سلام پرستوجان خدابهت صبربده بخاطرقضیه پدرت
یک هموطن 1397/10/13
با سلام با آرزوی خوشبختی و سعادت برای خانم پرستو صالحی و همسر گرامیشان در سایه الطاف خداوندی .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.