2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خلاصه داستان فصل دوم سریال بچه مهندس+ بازیگران

خلاصه داستان فصل دوم سریال بچه مهندس+ بازیگران

فصل دوم سریال بچه مهندس بعد از سریال بی قرار و از 8 دی ماه از شبکه دوم پخش می‌شود.

دوات آنلاین-فصل دوم سریال بچه مهندس بعد از سریال بی قرار و از 8 دی ماه از شبکه دوم پخش می‌شود.

 

در خلاصه داستان سریال بچه مهندس فصل دوم آمده است که ، داستان این مجموعه حول زندگی شخصیتی به نام «جواد جوادی» می‌چرخد که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرود‌های زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم‌هایی با قصه‌های مختلف همراه می‌شود و قرار است ادامه زندگی جواد در دوره نوجوانی  در فصل‌ دوم این سریال به تماشا بنشیند.

 

افزون بر این در فصل دوم «بچه مهندس» گریزی به داستان مادر گمشده «جواد» و داستان‌های حول محور والدینش می زند.

 

در این مجموعه نقش نوجوانی جواد را مانی رحمانی  بازی می‌کند که شخصیتی است که به دنبال کشف معماهاست اما او در سن کودکی یعنی فاز اول سریال چون آزادی عمل زیادی نداشت نمی توانست به دنبال جواب سوال هایش برود اما در فاز دوم که مربوط به سنین نوجوانی اوست جسورانه تر به سمت حل مشکلات و دریافت جواب سوالات خود می‌رود.

 

اسامی بازیگرانی که در فصل دوم سریال بچه مهندس به ایفای نقش پرداختند عبارتند از:

 

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران جدیدی هم به سریال پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا ، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی،فرج الله گل سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Zahra Nury 1397/12/26
باسلام.اقا یا خانم محترم که اسم نداری,اولن که اقای رحمانی یه بازیگر (در سبک خودش)کاملا حرفه ایه و مورد تأیید کارگردان های معروف ایران و یکی از بهترین بازیگران نوجوان در رده بندی هنرمندان جوان سینمایی ایرانن.بعدشم,علاوه بر علاقشون به بازیگری استعداد هم دارن.و اینم نظر شماست که بازیگری به درد نمیخوره وگرنه رشته مورد علاقه خیلی از جوانان و نوجوانانه.منم بازیگرم و این صحبت شما یکجور بی احترامی به بازیگران هنرمند و زحمت کش کشوره.لطفا از این جور انتقادات الکی درباره بازیگری نزارید وقتی چیزی نمیدونید,زهرا۱۵ساله از تهران.باتشکر,یاعلی.
1397/11/18
به نظرم مانی رحمانی برای بازیگری مناسب نیست و با توانمندی هایی که من ازش میدونم میتونه فرد موفق تری بشه نه اینکه بشه مثل ای سلبریتی های تازه به دوران رسیده که هیچی نمیدونن و هی اظهار نظر میکنن نمونش همین بهاره رهنما امید وارم مانی از بازیگری دست بکشه چون اصلا به درد بخور نیس
زینب 1397/11/17
عالیه اسم واقعی پسر جاهد ویست
مریم 1397/11/17
چطورجوادقبل ازمجاز شدن درکنکور انتخاب رشته کرد؟مگه رشته اش ریاضی نبود؟
1397/11/16
دوستش دارم
A&k 1397/11/15
عالی
شهرزاد فوادیان 1397/11/12
واقعا فیلم قشنگی بود کاملا دوسش دارم
1397/11/10
سلام ماني رحماني
حنانه 1397/11/09
عالی
ازاده 1397/11/05
عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.