2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل به‌دلیل‌شک به‌رابطه برادرو همسر

قتل به‌دلیل‌شک به‌رابطه برادرو همسر

متهم که در صحنه جرم بازداشت شد به ماموران گفت: مدتی بود که به رابطه همسر و برادرم شک کرده‌بودم چندباری به آنها تذکر دادم اما هر دو منکر بودند من فهمیده‌بودم که برادرم با همسرم رابطه دارد برادرم شوخی‌هایی می‌کرد که من خوشم نمی‌آمد .

دوات آنلاین-مردی که به رابطه همسر و برادرش مشکوک شده‌ و برادرش را به قتل رسانده‌ بود هرچند توانست رضایت اولیای‌دم را بگیرد اما با اعتراض دادستان به مجازات کم به لحاظ جنبه عمومی دوباره پای میز محاکمه رفت.

 

به گزارش دوات آنلاین، این مرد مدعی بود با اینکه فرزند دارد اما برادرش و همسرش دور از چشم او با هم ارتباط داشتند.

 

متهم که در صحنه جرم بازداشت شد به ماموران گفت: مدتی بود که به رابطه همسر و برادرم شک کرده‌بودم چندباری به آنها تذکر دادم اما هر دو منکر بودند من فهمیده‌بودم که برادرم با همسرم رابطه دارد برادرم شوخی‌هایی می‌کرد که من خوشم نمی‌آمد وقتی به او گفتم دیگر شوخی نکن برای همسرم پیامک می‌فرستاد سر این موضوع زندگی شخصی من به هم ریخته بود. من از آنها شکایت کردم چون شک کرده‌ بودم که بچه‌هایم متعلق به من باشند اما آزمایشات منفی بود و بچه‌ها برای من بودند. خانواده‌ام هم من را متهم کردند به شکاک بودن اما من می‌دانستم ارتباطی بین آنهاست شب حادثه مقابل خانه برادرم رفتم تا به او بگویم با زنم حرف نزدند برادرم عصبانی شد و با من دعوا کرد من هم کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو او را زدم.

 

با دستگیری متهم و صدور کیفرخواست علیه او و با توجه به اینکه اولیای‌دم اعلام گذشت کرده‌بودند پرونده برای رسیدگی به لحاظ جنبه عمومی جرم به شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

متهم اتهام قتل را قبول کرد اما مدعی شد قصدی برای این کار نداشته و قتل اتفاق بوده‌ است.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات متهم را به 2 سال حبس محکوم کردند. رای صادره مورد اعتراض دادستان قرار گرفت و باتوجه به مدارک موجود در پرونده و نحوه قتل دیوان نیز اعتراض را قبول کرد. ضمن اینکه در خانه متهم سلاح کشف و به این اتهام رسیدگی نشده‌ بود.

 

با ارسال پرونده به شعبه 2 دادگاه کیفری متهم یکبار دیگر پای میز محاکمه رفت او گفت:  من برادرم را کشتم و از کاری که کردم پشیمان هستم برادرم به بچه‌هایم خیلی توجه می‌کرد و مدام آنها را بیرون می‌برد او به همسر من هم خیلی توجه داشت با او شوخی می‌کرد و می‌خندیدند و همسرم هم برادر من را خیلی دوست داشت من هم فکر کردم که آنها با هم رابطه دارند. با اینکه من مرد ثروتمندی هستم و هرچه خانواده‌ام می‌خواستند می‌توانستم تامین کنم اما آنها بیشتر خواسته‌هایشان را به برادرم می‌گفتند.

 

متهم در پاسخ به این سوال که چرا در خانه سلاح نگهداری می‌کرد گفت:من از این سلاح برای شکار استفاده می‌کردم و قصدی برای قتل نداشتم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.