2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعتراف قاتل‌امریکایی‌به قتل90 زن

اعتراف قاتل‌امریکایی‌به قتل90 زن

قاتل مخوف امریکایی که به اتهام قتل سه زن در زندان به سر می‌برد، به اتهام کشتن 90 زن در یکقدمی محاکمه قرار دارد.

دوات آنلاین-قاتل مخوف امریکایی که به اتهام قتل سه زن در زندان به سر می‌برد، به اتهام کشتن 90 زن در یکقدمی محاکمه قرار دارد.

 

به‌گزارش یورونیوز، ساموئل لیتل ۷۸ ساله‌ در دهه ۸۰ میلادی به اتهام قتل سه زن در زندان کالیفرنیا محکومیتش را می‌گذراند که در سومین سال محکومیت او، کارآگاهان پلیس تگزاس به پرونده‌ای قدیمی برخوردند که شیوه قتل آن به‌ویژگی‌های پرونده‌های قتل ساموئل لیتل شباهت داشت.یکی از مقامات پلیس ایالت تگزاس راهی زندان کالیفرنیا شد تا از ساموئل لیتل در مورد این پرونده بازجویی کند. از سوی دیگر، ساموئل لیتل که از زندان خود در کالیفرنیا ناراضی بود، به امید انتقال به زندان تگزاس داوطلبانه اطلاعات کاملی را از قتل مورد نظر در اختیار پلیس قرار داد. علاوه بر پرونده قتل در تگزاس، این قاتل میانسال به قتل 90 زن در ایالت‌های دیگر امریکا، با زمان دقیق و جزئیات اعتراف کرد.

 

اعترافات داوطلبانه ساموئل لیتل در حالی صورت گرفت که وی در دادگاهی که در سال ۲۰۱۴ برگزار شد اتهام قتل سه زن را رد و خود را بی‌گناه معرفی کرده بود.براساس اظهارات «لیتل»، این ۹۰ قتل بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۵ انجام شده‌اند اما از آنجا که بیشتر مقتولان زنان معتاد یا کارگران جنسی بوده‌اند، تحقیقات و پیگیری پرونده‌ها از سوی پلیس به‌صورت جدی انجام نشده بود.

 

پلیس فدرال امریکا تا به حال پرونده قتل ۳۴ زن را به اعترافات ساموئل لیتل مرتبط کرده اما یافتن شواهد برای باقی موارد به علت هویت‌ ناشناخته مقتولان و عدم بررسی پرونده از سوی پلیس در زمان کشف جسد، دشوار اعلام شده است. به گفته پلیس امریکا، اگر اتهامات قتل باقی پرونده‌ها اثبات شود، نام ساموئل لیتل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قاتلان زنجیره‌ای در تاریخ امریکا ثبت خواهد شد.

 

منبع: ایران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.