2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال بانوی عمارت دو فصل دارد

سریال بانوی عمارت دو فصل دارد

ما نمی خواستیم از کیفیت در کار کم کنیم با این نگاه که بودجه کم است به همین خاطر با مشکلات مالی رو به رو شدیم.

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد. پس بد نیست بدانید اگر این مجموعه پرمخاطب باقی بماند فصل دوم آن هم ساخته خواهد شد. گفت‌وگوی ایرنا با مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارت را بخوانید:

 

  • درمرحله پیش تولید گفته شده بود که مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت درگروه «الف» ساخته خواهد شد اما این سریال از لحاظ کیفیت خیلی با گروه بندی که در آن جای گرفته فاصله دارد. نظر شما در این باره چیست؟

مولایی: درابتدا بگذارید بگویم ما در عرصه تولید یک گروه بندی داریم و طبق این گروه بندی تولیدات تقسیم بندی می شود. الف، الف ویژه و الف فاخر سه گروهی است که تولیدات در آن جای می گیرند. زمانی که پیش تولید این کار کلید خورد قرار شد که سریال بانوی عمارت در گروه الف ساخته شود، یعنی گروهی که سریال های خانوادگی در آن قرار گرفته اند اما در طول کار مسئولان بعد از بررسی اعلام کردند که این سریال باید در گروه الف فاخر قرار بگیرد.

 

  • این جا به جایی در گروه به افزایش بودجه تولید بانوی عمارت کمکی کرد؟

مولایی: بله، کیفیت یکی از شاخصه هایی است که باعث میشود یک تولید در گروه الف قرار بگیرد و بودجه گروه الف را داشته باشد و یا در گروه الف فاخر جا بگیرد و بودجه بیشتری بگیرد. بعد از اینکه سریال بانوی عمارت در گروه الف فاخر قرار گرفت بودجه ای به تیم تولید تزریق شد اما مشکلات مالی همچنان گروه را درگیر کرد و هنوز هم درگیر این مشکلات هستیم.

 

  • چرا؟

مولایی: ما نمی خواستیم از کیفیت در کار کم کنیم با این نگاه که بودجه کم است به همین خاطر با مشکلات مالی رو به رو شدیم. این روزها خیلی از تهیه کننده ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. من هم شبیه دیگر همکارانم مجبور شدم برای اینکه سریالی خوب تولید کنم از حساب بانکی شخصی استفاده کنم.

 

  • توانستید با گروه و عوامل تولید تسویه حساب کنید؟

مولایی: با برخی از عوامل تسویه کردم اما هنوز با عده ای تسویه حساب نشده است.

 

  • تصویر برداری بانوی عمارت چه زمانی به پایان رسید؟

مولایی: کار تصویر برداری بانوی عمارت 25 شهریور ماه به پایان رسید اما عده ای از عوامل این سریال هنوز در پروژه کار می کنند.

 

  • عده ای که از شهریور ماه با آنها تسویه مالی نشده است به این قضیه اعتراض نکردند؟

مولایی: عوامل تیم تولید درمورد مسائل مالی با من همکاری خوبی داشتند. معلوم است که با این وضعیت اقتصادی و تورم تولید سخت است و شاید تسویه حساب ها راس زمان پرداخت صورت نگیرد اما باید به این موضوع هم اشاره کرد که تولیدات بیشتر از مدتی پیش شده است و خیلی ها که به خاطر نبود بودجه تولید بیکار بودند امروز سر کار هستند.

 

  • مشکل اینجا است که صدا و سیما بودجه ای در اختیار ندارد و سعی در تولید بالا دارد.آیا نباید در ابتدا مشکلات بودجه برای تولیدات بیشتر شود؟

مولایی:بله، باید بیشتر شود. صدا و سیما مدتی است که تلاش می کند حجم تولیدات خود را بالا ببرد. این سیاست پسندیده ای در عرصه نمایش است اما باید بودجه ها از قبل پیش بینی شود و مشکلات مالی و بودجه ای حل شود و بعد سعی در تولید داشت.

 

  • زمزمه هایی شنیده شده بود که قرار است مولایی فصل دوم بانوی عمارت را کلید بزند آیا این خبر صحت دارد؟

مولایی: طرح ساخت این سریال در دو فصل به مسئولان ارائه شد. یعنی در کل بانوی عمارت دو فصل دارد اما باید دید که مخاطب این سریال را چگونه می بینید.

 

  • پس منتظر بازخوردها هستید و اگر بازخورد خوبی نگیرید فصل دو را نخواهید ساخت؟

مولایی: با این حال که مسئولان از ساخت فصل دوم استقبال کرده اند اما بهتر است فعلا منتظر بمانیم تا بازخورد سریال را ببینیم.

 

  • شما سریال جدیدی جز بانوی عمارت در دست تولید دارید؟

مولایی: صحبت هایی درباره تولید یک کار جدید شده است اما فعلا تصمیم نهایی گرفته نشده است.

 

.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حدیث 1398/10/05
لطفا سریال بانوی عمارت را فصل 2 را بسازید
حدیث 1398/10/05
سریال بانوی عمارت سریالی زیبایی است که به نظر من بهترین سریال در ایران است ممنون می شوم اگر فصل دوم بانوی عمارت را بسازید
فاطمه 1398/05/23
باعرض تشکر از تمام کسانی که دراین فیلم حضور داشتن لطفأ فصل دوم آن را نیز بسازید باتشکر فاطمه از کرمان
ساره 1397/11/09
بانوی عمارت خیلی زیبا بود هنوز باورم نمیشه تموم شده شبی که فهمیدم تموم شده کلی گریه کردم لطفا دو شم بسازید
هانیه 1397/11/04
سلام لطفا اگه فصل دوم رو می سازید در ان فخرالزمان و شازده ارسلان را حذف نکنید چون فیلم با اونا قشنگ تره و بیننده بیشتری دارد ممنون پس منتظر فصل دوم هستیم برای عید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😍😍😍
فصل دو بسازین 1397/10/29
خیلی خوب بود کاش که اخرش معلوم بود باید پایان بهتری داشته باشه پس لطفا فصل دوم را بسازید خواهش
فاطمه خیراللهی 1397/10/28
فاطمه خیراللهی هستم ۱۳ساله.این سریال بانوی عمارت خییلی قشنگه. و از بازی خانم مریم مومن خیلی خوشم اومد✌✌✌✌👌👌👌👌
Tara 1397/10/27
این فیلم بسیار زیبا بود بهتر است ان را ادامه دهید و اگر میدهید لطفا کاری کنید تا فخر الزمان هم در ان باشد و به نظر من اگر شازده و فخری نباشند این سریال زیاد جالب نمی شود با تشکر😊💓
نازنین زهرا 1397/10/27
خواهش میکنم فصل دوم سریال بانوی عمارت را بسازید ممنون این سریال واقعا قشنگ بود👄❤❤❤👄👄👄💋
نیوشا 1397/10/26
عالی بود خواهش فصل ۲ را هم بسازید حتما داخل ان فخر الزمان و شازده هم باشن ممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.