2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
لباس مناسب برای افرادی با اندام گلابی

لباس مناسب برای افرادی با اندام گلابی

توجه داشته باشید که داشتن هیکل گلابی ایراد نیست بلکه یک ویژگی است کسانی که هیکل گلابی دارند اگر لباسهای درستی انتخاب کنند بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

دوات آنلاین-خانم هایی که بالاتنه لاغر و پایین‌تنه نسبتا چاق دارند دارای اندام گلابی هستند. این خانم‌ها باید توجه زیادی به لباس پوشیدن شان بکنند. آنها باید طوری لباس بپوشند که پایین‌تنه شان متناسب با بالاتنه به نظر برسد.

 

نیروانا فتحی طراح مدل و لباس به دوات آنلاین می‌گوید: بهترین روش این است که برای پایین‌تنه از رنگ تیره استفاده کنید و لباسهای کم برش بپوشید.

 

توجه داشته باشید که داشتن هیکل گلابی ایراد نیست بلکه یک ویژگی است کسانی که هیکل گلابی دارند اگر لباسهای درستی انتخاب کنند بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

 

این افراد باید لباسهایی انتخاب کنند که شانه‌هایشان را پهن نشان دهد و پایین‌تنه‌شان را هم کوچک کند.

 

اگر قصد پوشیدن شلوار دارید از شلوارهایی که بالا تا پایین یک اندازه است استفاده کنید. برای دامن هم دامن‌های فون بسیار مناسب هستند. هردوی این لباسها را می‌توانید ساده و تیره بپوشید.

 

برای بالاتنه هم می‌توانید از لباس های طرح دار استفاده کنید، سعی کنید لباس تان یقه دلبری، قایقی و دکلته باشد.

 

از لباسهای خیلی تنگ استفاده نکنید. زیرا همه ویژگیهای مثبت و منفی اندام شما را نشان می‌دهد.

 

مثلا شلوارهای لوله تنفگی نپوشید. شلوارهای گشاد و راسته استفاده کنید زیرا اینگونه شلوارها بزرگ بودن پایین تنه را تا حدی مخفی می‌کنند.

 

دامن‌تان هم بهتر است بلند و حداقل تا زیرزانو باشد.

 

در استفاده از اکسسوری تنوع زیادی دارید. می‌توانید انواع اکسسوری‌های درشت را انتخاب و استفاده کنید. این کار توازن خاصی به بدن شما می‌دهد.

 

اندام گلابی جذابیت‌های خاصی برای بدن شما ایجاد می‌کند و از شما زنی قوی و خوش تیپ می‌سازد باید ویژگیهای خود را بشناسید و از آن در جهت بهتربودن استفاده کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.