2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل به‌خاطر رابطه سیاه زن متاهل

قتل به‌خاطر رابطه سیاه زن متاهل

این زن متهم است با خوراندن قرص برنج به همسرش او را مسموم کرده و به قتل رسانده است. این در حالیست که دادسرا اعلام کرد پونه خواهرزاده این زن هم در قتل نقش داشته‌است.

دوات آنلاین-زنی که متهم است با همدستی خواهرزاده اش در پی یک رابطه پنهانی شوهرش را کشته و به خارج از کشور فرار کرده‌است به صورت غیابی محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن متهم است سال 92 با خوراندن قرص برنج به همسرش او را مسموم کرده و به قتل رسانده است. این در حالیست که دادسرا اعلام کرد پونه خواهرزاده این زن هم در قتل نقش داشته‌ است.

 

بر اساس محتویات پرونده  5 سال قبل جسم نیمه جان مردی به نام آرمین به بیمارستان منتقل شد و به رغم تلاش پزشکان او جانش را از دست داد.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد آرمین به خاطر مصرف قرص برنج مسموم شده و جان خود را از دست داده است.

 

وقتی پلیس رویا همسر مقتول را احضار کرد این زن مدعی شد نمی‌داند چه اتفاقی افتاده و ممکن است شوهرش دست به خودکشی زده‌ باشد.

 

چند روز بعد از این احضار رویا با دختر13 ساله‌اش ایران را ترک کرد و به کشوری دیگری رفت به همین دلیل هم مورد ظن ماموران قرار گرفت و مشخص شد این زن با مردی ارتباط داشته و احتمالا برای پنهان کرد رابطه‌اش دست به قتل شوهرش زده است.

 

این در حالی بود که پلیس فهمید پونه خواهرزاده متهم هم در جریان قتل و رابطه بوده است.

 

دخترجوان بعد از بازداشت اعتراف کرد که می‌دانسته خاله‌اش با فردی رابطه دارد و قصد کشتن شوهرش را داشته است. او گفت: من اتهام معاونت در قتل را قبول دارم. با خاله‌ام همکاری کردم تا شوهرش را  بکشد. من می‌دانستم خاله‌ام با مردی رابطه دارد و عاشق او شده‌ است. وقتی  آرمین موضوع را فهمید درگیری سختی بین آنها اتفاق افتاد و از آنجایی که خاله‌ام فکر می‌کرد اگر جدا شود شوهرش فرزندش را از او می‌گیرد تصمیم به قتل شوهرش گرفت و از من خواست همکاری کنم. من فقط قرص برنج را خریداری کردم و به خاله‌ام دادم. او هم قرص را با آب میوه مخلوط کرد و به شوهرش داد و همین هم باعث مرگ شوهرش شد.

 

بعد از گفته‌های متهم و با توجه به اینکه رویا فرار کرده‌ بود کیفرخواست علیه متهمان صادر و برای رسیدگی به شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

پونه صبح دیروز در دادگاه حاضر شد. او اتهامش را قبول نکرد و مدعی شد فقط در جریان رابطه خاله‌اش با فردی ناشناس بوده‌ است و نمی‌دانسته که رویا قصد قتل دارد.  

 

در ابتدای جلسه کیفرخواست علیه رویا و پونه خوانده  و گفته شد از نظردادسرا هردوی آنها در قتل نقش داشته اند.

 

در ادامه پونه تنها متهم حاضر در دادگاه در جایگاه قرار گرفت. او این بار همدستی در قتل را انکار کرد و گفت: من می‌دانستم خاله‌ام با مردی رابطه دارد. او و آرمین رابطه خوبی با هم نداشتند و مدام با هم درگیر بودند. وقتی آرمین متوجه شد خاله‌ام با کسی رابطه دارد شرایط آنها بدتر شد. آرمین نمی‌دانست خاله‌ام با چه کسی رابطه دارد اما از وجود این رابطه باخبر بود و تصمیم گرفت موضوع را کاملا متوجه شد. خاله‌ام هم می‌خواست این موضوع را پنهان کند. درگیری آنها خیلی شدید بود. خاله‌ام می‌خواست دخترش را از ایران خارج کند و بعد از مرگ شوهرش این کار را کرد اما من از اینکه او شوهرش را کشته یا مساله دیگری پیش امده‌ است خبر ندارم.

 

با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.