2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معروف‌ترین و بهترین جگرکی‌های تهران

معروف‌ترین و بهترین جگرکی‌های تهران

هیچ چیز به اندازه این نمی‌چسبد که آدم یک شب رژیم را بی‌خیال شود و یک دل سیر دل و جگر بخورد. اگر قصد این کار را دارید اما نمی‌دانید به کدام جگرکی بروید با معروف‌ترین و بهترین جگرکی‌های تهران آشنا شوید:

دوات آنلاین-هیچ چیز به اندازه این نمی‌چسبد که آدم یک شب رژیم را بی‌خیال شود و یک دل سیر دل و جگر بخورد. اگر قصد این کار را دارید اما نمی‌دانید به کدام جگرکی بروید با معروف‌ترین و بهترین جگرکی‌های تهران آشنا شوید:

 

جگرکی توچال

محبوب ترین و شلوغ ترین جگرکی تهران واقع در خیابان دولت (شهید کلاهدوز) که از اول صبح تا پاسی از شب در حال خدمت رسانی و سیخ زدن است! برای این که سعادت خوردن چند سیخ دل و جگر فوق العاده خوشمزه در توچال را داشته باشید باید ویژگی "صبر" حود را در آن روز همراه داشته باشید وگرنه کلافه خواهید شد. چون فضای توچال نسبتاً کوچک است میتوانید غذای خود را در سینی دریافت کنید و در فضای مقابل جگرکی و یا در داخل خودرو نوش جان کنید (و سپس سینی را پس بدهید!).

 

دوغ لیوانی دست ساز توچال هم طعمی منحصر به فرد و خوب دارد که به هیچ عنوان نباید فراموش شود. قیمت های کاملاً منطقی در قبال کیفیتی که دریافت خواهید کرد در محبوب شدن توچال نقش اساسی داشته است. خوئک و سردل هم حتماً در انتخاب هایتان در توچال باشد.

 

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بعد از اختیاریه

 

جگرکی شبزدگان

تنها جگرکی تهران که کارش آنقدر خوب بود و گرفت، شعبه دوم خود را هم افتتاح کرد، با همان کیفیت و خوشمزگی. شبزدگان پاتوق آدم معروف ها، هنرمندان و ورزشکاران است و همین باعث شده خود به خود به یک جگرکی لوکس و معروف تبدیل شود. شعبه قیطریه شبزدگان معروف تر و نامی از شعبه سعادت آباد است ولی از لحاظ کیفیت و خوشمزگی هر دو در یک سطح و «عالی» هستند.

 

 شبزدگان هم در اوقاتی از روز خیلی شلوغ می‌شود ولی مشکل کمبود فضای توچال را ندارد و پرسنلی مودب و حرفه ای در هر شرایطی آماده پذیرایی از شما هستند. دوغ و ترشی و بال کبابی، در کنار نان تازه و سبزیجات خوشمزه خدمات شبزدگان را زبانزد کرده است. پس اگر مسیرتان به بلوار اندرزگو خورد و هوس یک دل و جگر خوش مزه کردید، شبزگان را فراموش نکنید. شاید بخت با شما یار بود و هنرمند مورد علاقه تان را هم در میز بغلی خود زیارت کردید!

 

آدرس شعبه قیطریه: قیطریه، بلوار اندرزگو، شعبه مرکزی شبزدگان

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه چهارم

 

جگرکی بهارنارنج

بهترین و معروف ترین جگرکی غرب تهران، بدون شک "بهار نارنج" واقع در محله اکباتان است و خیلی ها بهار نارنج را بهترین جگرکی تهران میدانند. «کوهان» ویژه ترین نام در منوی بهار نارنج است که با سفارش یک سیخ از آن بدون شک جزو طرفداران این غذای لذیذ خواهید شد.

 

نان های بهار نارنج همیشه داغ است و خلاقیتی که در ترکیب دل و جگر و قلوه و روش طبخ آن ها دارد (شکاری، دوش کباب و ...) بهار نارنج را انتخابی هیجان انگیز برای همه کرده است. پس اگر از عاشقان دل و جگر هستید بدون امتحانِ بهار نارنج دیگر چنین ادعایی نداشته باشید!

 

آدرس: اکباتان، فاز یک خیابان اصلی، خیابان عظیمی، روبروی ساختمان شاهین 10، پلاک 17

 

جگرکی دادمان

یکی دیگر جگرکی های محبوب و کاردرست غرب تهران جگرکی دادمان است که نامش را از بلواری که در آن واقع شده گرفته است. کیفیت خوب و تازگی غذاهای دادمان در کنار نان داغی که در کنار سیخ ها سرو میکند دادمان را جزو بهترین های تهران قرار داده است. اما بیشترین امتیازی که دادمان نسبت به رقبای خود دارد، فضای باز و دلنشین اش است که در نوع خود خاص و متفاوت است.

 

دادمان فضایی مدرن و طراحی داخلی نوینی دارد و نسبت به باقی جگرکی ها یک جگرکی لوکس بشمار می آید که میتواند برای یک میهمان رودرباستی دار که از قضا دل و جگر دوست دارد، گزینه خوبی باشد. نگران جای پارک و شلوغی هم نباشید، در دامان هر چقدر که بخواهید فضا هست.

 

آدرس: بلوار دادمان به سمت غرب، نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره)

جگرکی های میدان بهمن

این بار به معرفی یک رستوران خاصی نمی پردازیم، بلکه مجموعه جگرکی های میدان بهمن (کشتارگاه) پنجمین پیشنهاد ما به شما هستند! میدان بهمن در جنوب تهران بهترین محله تهران برای عاشقان دل و جگر و قلوه است. میدانی پر از جگرکی های خوب و کاربلد که همگی به تازگیِ مواد اولیه و خوشمزگی غذاهایشان شهره هستند.

 

دلیل اصلی این کیفیت بالا نزدیکی این میدان به کشتارگاه مرکزی تهران است که دل و جگر دست اول و تازه را در اختیار این عزیزان قرار میدهد. پس اگر عاشق دل و جگر هستید به میدان بهمن سر بزنید، پشیمان نخواهید شد.

 

منبع: برترین ها

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.