2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دستبندهای چرم مناسب برای تیپ کژوال

دستبندهای چرم مناسب برای تیپ کژوال

این دستبندها از سوی خانم‌ها و آقایان جوان استفاده می‌شود. در واقع این دستبندها اکسسوری‌های کژوال و اسپورتی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستبندها از چرم‌هایی به رنگ طبیعی یا رنگ شده درست می‌شود و آویز‌های آن از طلا یا نقره‌ است.

دوات آنلاین-طراحان مد و لباس این روزها اکسسوری‌های متفاوتی طراحی کرده‌اند. مد سالهای اخیر دستبندهای چرم با آویزهای طلا یا نقره‌ است.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره دستبندهای چرمی  که توجه بسیاری از جوانان را جلب کرده‌ است به دوات آنلاین می‌گوید:

 

این  دستبندها از سوی خانم‌ها و آقایان جوان استفاده می‌شود. در واقع این دستبندها اکسسوری‌های کژوال و اسپورتی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این دستبندها از چرم‌هایی به رنگ طبیعی یا رنگ شده درست می‌شود و آویز‌های آن از طلا یا نقره‌ است.

این طلاها چندان وزنی ندارد و در واقع یک اکسسوری ارزان و بسیار شیک محسوب می‌شود.

 

باید توجه داشته‌باشید دستبندهای چرم را باید با لباس‌های کژوال استفاده کرد. اگر لباس رسمی به تن می‌کنید حتما باید از اکسسوری‌های کلاسیک استفاده کنید. دستبند چرم با کتک و شلوار یا کت و دامن چیز جذابی نخواهد بود.

 

دستبندهای چرم طلا زنانه انواع مختلفی دارند و طلاهای به کار رفته در این دستبندها به شکل پلاک و آویز هستند و از طرح های مختلفی مانند نماد ماه تولد، حروف الفبا ،لوگوی برند های مختلف بهره برده اند.

ویژگی این اکسسوری‌ها این است که شما می‌توانید با آویزهای کوچک  نمادی که مدنظر دارید را تهیه و به دستبند اضافه کنید. رنگ طلایی و گلدن رز از رنگهایی است که در این دستبندها استفاده شده و بسیار جذاب است این دستبندها را پشت ساعت‌های بندچرمی هم می‌توانید استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.