2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تعرض گروهی به دختر 4 ساله هندی در بیمارستان

تعرض گروهی به دختر 4 ساله هندی در بیمارستان

دختر 4 ساله هندی که در ICU بیمارستان بستری بود توسط گروهی مورد تعرض جنسی قرار گرفت و یک نفر در این رابطه تحت بازجویی است.

دوات آنلاین-دختر 4 ساله هندی که در ICU بیمارستان بستری بود توسط گروهی مورد تعرض جنسی قرار گرفت و یک نفر در این رابطه تحت بازجویی است.

 

به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"؛ پلیس هند در خصوص جزئیات این حادثه گفت: روز یکشنبه دختر 4 ساله ای که در بخش ICU  در بیمارستانی در شمال کشور بستری بود اظهار کرد که توسط عده ای مورد تعرض واقع شده است.

 

مامور پلیس محلی، "ماهش سریواستاوا" تصریح کرد: آن دختر به مادربزرگش گفته بود، در شب شنبه که تنها بوده توسط یکی از خدمتکاران بیمارستان و چهار نفر دیگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

 

پلیس در ادامه افزود: یک مرد در این رابطه بازداشت شده و پلیس در حال جستجوی افراد دیگری است که در این ماجرا دست داشتند.  پلیس همچنین در حال بررسی فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مدار بسته است و تلاش می کند علت این که قربانی در آن شب در بخش ICU تنها رها شده را کشف کند.

 

این مامور پلیس تصریح کرد: قربانی 4 ساله به خاطر نیش مار، به مدت چهار روز در بیمارستان تحت درمان و مراقبت بود.

 

این بیمارستان در 250 کیلومتری جنوب شرقی لاک نو، مرکز ایالت "اوتار پرادش" قرار دارد.

 

هندوستان در سال‌های اخیر به خاطر تهاجمات جنسی متوالی، دچار شک و حیرانی است. به ویژه با ماجرایی که در سال 2012 اتفاق افتاد که در آن یک دانش آموز در اتوبوس در حال حرکت مورد تعرض گروهی قرار گرفت.  این اتفاق منجر به باز شدن غده چرکین خشونت علیه زنان در این کشور شد که به مرور زمان برای مردم هند پذیرفتنی شده بود.

 

دولت با وضع یک سری قوانین، مجازات  زنای به عنف را افزایش و  20 سال زندان در نظر گرفته است.

 

دولت هندوستان اخیرا با توجه به واکنش‌های مردم علیه گستردگی هتک حرمت ها همچون تجاوز به عنف، کشتن دختران جوان و دیگر حملات به کودکان، حکم اعدام را برای متجاوزان جنسی به کودکان زیر 12 سال تصویب کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.