2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ترفند سیاه ‌زن برای اخاذی از مردان

ترفند سیاه ‌زن برای اخاذی از مردان

این زن که زیبا نام‌ دارد برای ماه‌های متمادی در کنار اتوبان‌های شمالی تهران سوار ماشین‌های گرانقیمت می شد و بعد با ترفندی آنها را متوقف و با کمک شوهر و یکی از اعضای خانواده‌اش اقدام به اخاذی می‌کرد.

دوات آنلاین-زن جوانی که با همکاری شوهر و یکی دیگر از اعضای خانواده‌اش برای مردان ثروتمند تله می‌گذاشت و از آنها اخاذی می‌کرد به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن که زیبا نام‌ دارد برای ماه‌های متمادی در کنار اتوبان‌های شمالی تهران سوار ماشین‌های گرانقیمت می‌شد و بعد با ترفندی آنها را متوقف و با کمک شوهر و یکی از اعضای خانواده‌اش اقدام به اخاذی می‌کرد.

 

اولین شکایت از این زن از سوی مردی که صاحب یک ماشین 500 میلیون تومانی بود مطرح شد.

 

این مرد به ماموران گفت زنی چند ماه قبل از او اخاذی کرده و همچنان دست‌بردار نیست. شاکی توضیح داد: چندی قبل وقتی داشتم از محل کارم به سمت خانه می‌رفتم زنی جوان و زیبا را دیدم که کنار خیابان ایستاده و منتظر ماشین بود. محلی که ایستاده بود اصلا مناسب نبود و ماشین کرایه‌ای پیدا نمی‌شد. زن را سوار ماشین کردم و از او پرسیدم مقصدش کجاست تا او را برسانم. این زن چند دقیقه بعد از من خواست توقف کنم تا کمی صحبت کنیم. به من گفت می خواهد از زندگی‌اش برایم بگوید. به محض اینکه توقف کردم مردی سوار ماشین من شد و با فحاشی و عربده‌کشی من را متهم به آدم‌ربایی و دزدی ناموسش کرد و بعد هم به زنی که سوار ماشین شده‌ بود فحش داد. من توضیح دادم اشتباهی شده و من قصد کمک داشتم اما مرد من را تهدید کرد که پایم را به دادگاه می‌کشاند و گفت که اگر می خواهم چینین کاری نکند باید خسارتش را جبران کنم. او از من درخواست چند میلیون تومان پول کرد. من هم مبلغ پولی که همراه داشتم و حدود یک میلیون تومان بود به او دادم اما زن جوان دست‌بردار نیست و مرتب زنگ می‌ند و به من می‌گوید که شوهرش پول می‌خواهد و من را تهدید به شکایت می‌کند.

 

هم‌زمان شکایت دیگری نیز به ماموران داده‌ شد. بر اساس اطلاعاتی که پلیس از شاکیان به دست آورد این زن بعد از اینکه به عنوان مسافر سوار برماشین‌های گرانقیمت می‌شد در مکانی که با هم‌دست خود از قبل قرار گذاشته‌ بود توقف می‌کرد تا برنامه اخاذی را اجرا کنند و آنها از این راه میلیون‌ها تومان پول به دست آورده‌ بودند.

 

همچنین مشخص شد بیش از 10 نفر قربانی این زن و دو مرد همکارش شده‌اند.

 

با توجه به اطلاعاتی که از ظاهر زن جوان به دست آمده‌ بود ماموران موفق به شناسایی و بازداشت او شدند.

 

زن جوان اعتراف کرد با همدستی شوهرش و مرد دیگری از اعضای خانواده‌اش دست به این کار می‌زده است. او مدعی شد شوهرش او را وادار به این کار می کرده‌است.

 

این زن گفت: شوهرم می‌دانست من خیلی دوستش دارم و ما هم پول زیادی نداشتیم ضمن اینکه شوهرم معتاد بود به همین خاطر من را وادار می‌کرد تا با ظاهری خاص در اتوبان‌های تهران بایستم و مردان ثروتمند را متوقف کنم و بعد با داد و فریاد می‌آمد و می‌گفت که شوهر من است و از آن مرد اخاذی می‌کرد.

 

با توجه به اعترافات این زن شوهرش و هم دست دیگر او بازداشت شدند.

 

با تکمیل تحقیقات اولیه با توجه به مطرح شدن رابطه نامشروع و اخاذی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 12 ارسال شد و متهم به زودی محاکمه می‌شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.