2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مانتو‌های بافت؛ گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک‌پوش

مانتو‌های بافت؛ گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک‌پوش

بافت‌ها را می‌توان به جای مانتو هم استفاده و تیپ پاییزی را تکمیل کرد. اگر بافت‌های کلفت تهیه کنید یک پوشاک مناسب برای سردترین روزهای سال هم هست

دوات آنلاین-کسانی که فصول سرد سال را دوست دارند شاید یکی از دلایل‌شان تنوع در پوشش است. در میان لباس‌های پاییزی و زمستانی لباس‌های بافت بسیار زیبا و خاص است. بافت نخودی، بافت گیس‌بافت و دهها مدل بافت زیبای دیگر می‌تواند لباسهای خاص و زیبایی را برای شما درست کند که هم گرم است و هم شیک‌پوشی را برای ما همراه دارد.

 

 نیروانا فتحی طراح مد و لباس در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

بافت‌ها را می‌توان به جای مانتو هم استفاده و تیپ پاییزی را تکمیل کرد. اگر بافت‌های کلفت تهیه کنید یک پوشاک مناسب برای  سردترین روزهای سال هم هست.

 

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بافت را با همان مدل اولیه نگه‌دارید و فرم خود را از دست ندهد این است که آستری زیر آن قرار دهید.

 

یادتان باشد بافت‌ها را هیچ وقت نباید در ماشین لباس‌شویی یا با آب گرم بشویید.

 

اگر باید حتما از یک تیپ اداری در روز استفاده کنید و مقنعه به سرداشته‌باشید می‌توانید از شالهای رنگی مناسب با بافتی که می‌پوشید برای دور مقنعه استفاده  و تیپ‌تان را زیبا‌تر کنید.

مانتوهای کاموایی دستبافت در انواع مدل های برگ، تیغ ماهی، پیچ و لوزی بافته می‌شوند که حسابی گرم و شیک هستند، پس اگر در هنر بافتنی حرفه‌ای هستید می‌توانید کاموای خوشرنگ و موردعلاقه تان را خریداری کنید و با ایده گرفتن از تصاویر این مطلب برای خود یک مانتو بافت زیبا ببافید.

 

این مدل مانتوهای بافتنی جلوباز هستند ولی اگر شما دوست داشته باشید می‌توانید برایشان دکمه بگذارید، بهتر است از دکمه‌هایی با طرح‌هایی خاص و چوبی استفاده کنید.

 

مانتوهای بافت از آنجایی که تیپ شما را شاداب می‌کند سن شما را کمتر نشان می‌دهد و  شما را فردی شاداب و اهل معاشرت معرفی می‌کند.

رنگ‌های زیتونی، بنفش، سرخ آبی، طوسی روشن، آبی نفتی از بهترین رنگها برای مانتوهای بافت هستند. این مانتوها را با زیورآلات پاییزی ست کنید و بوتهای ساق‌دار زیبا هم یادتان نرود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.