2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
با مهم‌ترین راز جذابیت آشنا شوید

با مهم‌ترین راز جذابیت آشنا شوید

گاه پیش آمده که فردی فاخر‌ترین لباس ها را پوشیده اما فردی جذاب به نظر نرسیده است. جذابیت مولفه‌هایی دارد که اگر هرکدام از آنها را رعایت نکنیم یک فرد جذاب نخواهیم بود در واقع جذابیت بسته‌ای است از یک سری اقدامات.

دوات آنلاین-چطور می‌توان یک فرد جذاب بود؟ این سوالی است که برای خیلی افراد مطرح است . وقتی فردی را می‌بینیم و نسبت به او احساس خوبی داریم دلمان می‌خواهد یکی شبیه او شویم اما چطور؟

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

خوش‌تیپی و خوش‌آیند بودن چیزی است که بسیاری از افراد جامعه دنبال آن هستند. گاه پیش آمده که فردی فاخر‌ترین لباس‌ها را پوشیده اما فردی جذاب به نظر نرسیده است. جذابیت مولفه‌هایی دارد که اگر هرکدام از آنها را رعایت نکنیم یک فرد جذاب نخواهیم بود. در واقع جذابیت بسته‌ای است از یک سری اقدامات.

 

به عنوان طراح مد باید بگویم علاوه بر اینکه لباس‌های تمیز و مرتب و با هارمونی پوشیدن باعث می‌شود فرد خوشایند باشد استفاده از ادکلن هم یکی از دلایل اصلی جذابیت آدمهاست. خوش‌بو بودن به اندازه خوش‌پوش بودن فرد را جذاب می‌کند.

 

ممکن است لباس زیبایی به تن کنید اما اگر بهداشت فردی را رعایت نکرده و بوی خوبی ندهید افراد از معاشرت با شما امتناع خواهند کرد. بنابراین خوش‌بو بودن شاید از خوش‌پوش بودن هم مهمتر است.

 

مثلا اگر شما یک خانم هستید و به یک عطر و یا ادکلن مردانه خاص علاقه مند هستید ، اگر یک آقا از آن عطر و ادکلن خاص استفاده کند، آن شخص برای شما در ناخودآگاه‌تان جذابیت و حس شادی آوری بوجود خواهد آورد و این معادله به صورت برعکس نیز صادق است.

 

این فعل و انفعال جذابیت توسط عطر و ادکلن ها و رایحه های مختلف همواره در ناخود آگاه ما انسانها رخ می‌دهد و می‌توان گفت به همین دلیل است که دارای تاثیر گذاری شگرف و بی حد و حصری است که با هیچ یک از حواس چند گانه انسان قابل مقایسه نیست.

 

یکی دیگر از دلایلی که دال بر تاثیرگذاری خارق العاده عطر و ادکلن ها و رایحه های مختلف بر ذهن آدمی است ، یادآوری خاطرات گذشته با حس بویایی و  استشمام یک رایحه و عطر خاص به وسیله حس بویایی انسان است که به صورت بی نظیری باعث مرور خاطرات گذشته حول محور آن عطر و ادکلن خاص می‌شود.

 

برای اینکه یک فرد جذاب باشید ادکلن را فراموش نکنید اگر زن هستید از یک مرد برای انتخاب ادکلن کمک بگیرید و اگر مرد هستید از یک خانم برای انتخاب ادکلن کمک بگیرید.

 

هر روز دوش بگیرید و از دئودورانتی استفاده کنید که هم‌رایحه با ادکلن شماست. اگر ادکلن شما دئودورانت ندارد از مدل بی‌بوی آن استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.