2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خواسته بیشرمانه با فیلم‌های مخفیانه

خواسته بیشرمانه با فیلم‌های مخفیانه

یکی از شاکیان: فردی ناشناس برای من مزاحمت ایجاد و با ارسال پیام در شبکه اجتماعی تلگرام اعلام داشته از بنده فیلم خصوصی دارد و در ادامه من را تهدید کرده در صورت برقرار نکردن رابطه جنسی با ایشان اقدام به انتشار فیلم می‌کند

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام و فیلم‌های خصوصی در شبکه‌ اجتماعی تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از شهروندان می‌کرد خبر داد.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ علی اعتمادی در تشریح این خبر عنوان کرد : اخیراً یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه قضایی به این پلیس مراجعه و در اظهارات خود بیان نمود که مدتی است فردی ناشناس برای من مزاحمت ایجاد و با ارسال پیام در شبکه اجتماعی تلگرام اعلام داشته از بنده فیلم خصوصی دارد و در ادامه من را تهدید کرده در صورت برقرار نکردن رابطه جنسی با ایشان اقدام به انتشار فیلم می‌کند که اقدامات ایشان موجب سلب آسایش روحی من و خانواده‌ام گردیده است.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکیه که خانمی جوان بود در ادامه اظهارات خود بیان داشت که پس از مدتی از شماره‌ای دیگر نیز با ارسال پیامک تهدیدآمیز مجدداً این‌جانب را تهدید نموده است و این بار برایم فیلم خصوصی‌ام را نیز از طریق شبکه اجتماعی ارسال کرده است.

 

سرهنگ اعتمادی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده اولیه تشکیل و مراتب به‌سرعت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: طی تحقیقات فنی و پلیسی و سرنخ‌های موجود در پرونده، متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد. این مقام مسئول ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه خود اظهار کرد که مالک سیم‌کارت بوده و چند سالی هست که از آن استفاده می‌نمایم ولیکن فیلم را من نگرفته‌ام و ادعا داشت فیلم ارسال‌شده در تلگرام توسط پسردایی‌اش ضبط‌شده و تلفن همراه نیز متعلق به ایشان بود و حدود دوماه و نیم هست که بنده گوشی را از وی خریداری و از آن استفاده می‌کنم. متهم در خصوص علت و انگیزه ارسال فیلم مورد نظر برای شماره همراه شاکیه در شبکه اجتماعی تلگرام نیز اعلام داشت من فقط فیلم مورد نظر را به‌ منظور برقراری ارتباط دوستی برایش ارسال کردم.

 

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در ادامه جزئیات پرونده تشریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده از تلفن همراه متهم مشخص گردید علاوه بر فیلم ارسال‌شده برای شاکیه چندین فیلم خصوصی دیگر از شاکیه و اشخاص دیگر نیز موجود بود که به‌ صورت کاملاً پنهانی ضبط‌ شده بود. متهم در ادامه بازجویی اذعان داشت که فیلم‌های خصوصی دیگر متعلق به نامزد وی هست و خود نامزدم برایم ارسال نموده است. سرهنگ اعتمادی با اینکه متهم جهت انجام تحقیقات بیشتر تحویل مقام قضایی شد در ادامه توضیح داد: حسب دستور مقام محترم قضایی مبنی بر شناسایی سایر شکات ناشناس که به‌صورت مخفیانه از آنها فیلم گرفته‌شده بود کارگاهان این پلیس به محل ضبط فیلم‌ها مراجعه و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین همکاری ساکنین منطقه توانستند افرادی که به‌ صورت مخفیانه از آنها فیلم‌برداری شده بود را شناسایی و اظهاراتشان را اخذ نمایند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از ارجاع مجدد متهم به این پلیس به‌منظور تکمیل پرونده، وی در مواجهه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که با زیر نظر گرفتن دختران و خانم‌های جوان در فرصت مناسب به‌ صورت پنهانی وارد منزلشان شده و اقدام به فیلم‌برداری از آنها می‌کردم. رئیس پلیس فتا خراسان شمالی همچنین در پایان یادآور شد: از شهروندان به‌ویژه خانم‌های جوان می‌خواهیم در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک شدن به آنها رادارند اعتماد نکرده و اطلاعات شخصی خود را برای آنها ارسال نکنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.