2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلبکاران از دختری فیلم سیاه گرفتند

طلبکاران از دختری فیلم سیاه گرفتند

مردانی که مدعی هستند با انگیزه دریافت طلب اقدام به ربودن نامزد جوان فرد بدهکار و تهیه فیلم نامناسب کرده بودند، با شکایت دختر جوان دستگیر شدند.

دوات آنلاین-مردانی که مدعی هستند با انگیزه دریافت طلب اقدام به ربودن نامزد جوان  فرد بدهکار و تهیه فیلم نامناسب کرده بودند، با شکایت دختر جوان دستگیر شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی گفت زمانی که همراه نامزد و دوست نامزدش بوده مورد حمله قرار گرفته و ربوده شده است.

 

به این ترتیب تحقیقات بررسی ادعای او در دستور کار قرار گرفت. دختر جوان در توضیح ماجرا گفت: من ساکن شهرری هستم و زمان وقوع حادثه همراه آن دو نفر سوار موتورسیکلت بودم که ناگهان زیر پل شهید رجایی یک خودرو پژو 206 که دو مرد سرنشین آن بودند جلوی ما پیچیدند و به‌زور مرا با خودشان بردند.

 

این دختر در پایان گفت: آنها مرا به یک خانه در شهرک شهید محلاتی بردند و در آنجا با تهدید قصد داشتند از نامزدم پول بگیرند،‌اما وقتی دیدند که به هدف خود نمی‌رسند با گرفتن فیلم نامناسب رهایم کردند.

 

با طرح این شکایت تحقیقات با آدرس خانه که تنها سرنخ پلیس بود آغاز شد و در بررسی میدانی مشخص شد خانه‌ای که دختر در آن حبس شده بود پاتوق افراد معتاد برای مصرف مواد مخدر است. در ادامه نیز مالک ساختمان شناسایی و احضار شد اما گفت: من از ماجرای آدم‌ربایی و گروگانگیری خبر ندارم و اصلا در زمان وقوع این حادثه من در کمپ ترک اعتیاد بودم.

 

همچنین دختر جوان در مواجهه حضوری گفته‌های مالک خانه را تایید کرد. با بدست آمدن این نتایج تحقیقات برای شناسایی عاملان آدم‌ربایی ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت مشخص شد پسر صاحبخانه عامل اصلی این آدم‌ربایی است.

 

بنابراین او بازداشت و در بازجویی‌ها مدعی شد: از در معاملاتی که با نامزد دختر جوان داشتم، گاهی  او به من مواد می‌داد و گاهی من به او که در مجموع یک میلیون تومان از او طلبکار شدم اما هرچه با زبان خوش از او خواستم بدهی‌اش را بدهد گوش نکرد من هم این نقشه را کشیدم و با کمک دوستم عملی کردم. اما باز هم نامزد این دختر پول من را نداد و دست آخر مجبور شدم دختر جوان را آزاد کنم.

 

با این اظهارات مرد آدم ربا همدست او نیز بازداشت شد و در حال حاضر هر دو متهم برای انجام تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.