2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اعدام عاملان 2جنایت بی‌رحمانه

اعدام عاملان 2جنایت بی‌رحمانه

عاملان این ماجرا دامادی خشمگین و دوستش بودند که در دو قتل با هم همدستی کرده و پس از حمله به خانه روستایی، زن جوان و برادرش را به قتل رساندند.

دوات آنلاین-مردانی که با همدستی هم همسر یکی از خود و برادر او را به قتل رسانده بود هفته گذشته به دار مجازات آویخته شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین عاملان این ماجرا دامادی خشمگین و دوستش بودند که در دو قتل با هم همدستی کرده و پس از حمله به خانه روستایی، زن جوان و برادرش را به قتل رساندند. این دو متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران و دفاع از خود به قصاص محکوم شده بودند.

 

ساعت 22 شب دهم فروردین ماه سال 94 صدای فریادهای زنانه و مردانه‌ای سکوت شبانگاهی روستای لوت پیغمبر از توابع شهریار را شکست. روستائیان که آن ساعت شب در خانه‌هایشان در حال استراحت بودند، ‌با شنیدن فریادهایی که کمک می‌خواستند از خانه خارج شدند و به محل صدا رفتند و خود را در صحنه قتل یک برادر و خواهر و دو زخمی شدن دیدند.

 

 پس از آن مردی را که قمه‌کشی کرده بود محاصره کردند که منجر به دستگیری او شد. درگیری مرگبار خیلی زود به پلیس اطلاع داده شد و ساعتی بعد بازپرش کشیک قتل و کارآگاهان پلیس پا در قتلگاه گذاشتند و در حلقه اهالی روستا دست به تحقیقات میدانی زدند.

 

تیم جنایی در تحقیقات نخست پی برد قربانیان حادثه که برادر و خواهر هستند، حمیدرضا 24 ساله و مریم 28 ساله بوده‌اند. کارآگاهان در جریان تحقیقات از امید که توسط اهالی روستا دستگیر شده بود پی بردند که داماد خانواده دست به این جنایت زده و فرار کرده است.

 

همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای دستگیری داماد خانواده که یاسر معروف به امیر 25 ساله بود وارد عمل شوند. فردای آن روز یاسر که مخفیگاهش شناسایی شده بود در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش به اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها بود که با هم اختلاف داشتیم و به رفتارهای مرموز او شک کردم. ابتدا رفت و آمدهایش را تحت‌نظر گرفتم و دیدم با مردی رابطه‌ پنهانی دارد. خیلی ناراحت شدم و نقشه قتل او را طراحی کردم. از دوستم امید خواستم که در قتل همسرم به من کمک کند. عصر روز حادثه امید از من خواست برایش مشروبات الکلی بگیرم. او پس از مصرف مشروبات الکلی خواست که به خانه پدرزنم در روستا برویم. شب وقتی آنجا رسیدیم ابتدا امید زنگ در خانه را به صدا درآورد که مادر زنم در را باز کرد. همزمان من به زور وارد خانه شدم. برادرزنم از خانه بیرون آمد. بلافاصله با قمه او را زخمی کردم سپس مردی که میهمان آنان بود از خانه بیرون آمد که او را نیز با قمه زدم و برای کشتن مریم وارد اتاق‌ها شدم و با قمه وی را کشتم. وقتی می‌خواستم با دوستم از خانه پدرزنم فرار کنیم ناگهان برادرزنم حمیدرضا که بیرون بود وارد خانه شد همزمان امید قمه را که دست من بود، گرفت و او را کشت.

 

با اعترافات داماد خانواده، در حالی که معلوم شده بود همسر او زنی پاکدمن بود، امید نیز قتل حمیدرضا را به گردن گرفت و گفت: آن شب من مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم باور کنید نفهمیدم دارم چه کار می‌کنم.

 

پس از تکمیل تحقیقات داماد خانواده با دوستش در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه اولیای دم خواهان قصاص هر دو قاتل شدند.

 

یاسر داماد خانواده در آخرین دفاع گفت: از شب جنایت هیچی به یاد ندارم. باور کنید آن شب با دوستم مشروبات الکلی مصرف کردیم و هدفم از رفتن به خانه پدرزنم فقط صحبت بود. نمی‌دانم چه شد که دست به جنایت زدم.

 

امید نیز در آخرین دفاع اعترافاتش را در مراحل بازجویی پس گرفت و قتل را انکار کرد و گفت: من حمیدرضا را نکشتم فقط با  یاسر  بودم و او خودش قتل‌ها را انجام  داد.

 

بنابر این گزارش، در پایان جلسه محاکمه سه قاضی عالیرتبه برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند و حکم به قصاص دو متهم صادر کردند.این احکام پس از استیذان ار رییس قوه قضاییه به اجرا در آمد و دو متهم به دار مجازات آویخته شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.