2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آنچه درباره سریال اوک نیو باید بدانید + بیوگرافی کامل بازیگران

آنچه درباره سریال اوک نیو باید بدانید + بیوگرافی کامل بازیگران

اسم اصلی سریال اوک نیو در واقع «گل زندان» و محصول ۲۰۱۶ کمپانی MBC کره جنوبی است. این سریال برنده تندیس های زیادی از جمله بهترین گارگردان و بازیگر و نقش مکمل و دیگر در این کشور شده است.

دوات آنلاین-اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های کره‌ای هستید حتما سریال اوک نیو را دنبال می‌کنید. این سریال ساخته همان کارگردانی است که قبلا از او دو سریال پرطرفدار جومونگ و جواهری در قصر را دیده بودید. در این مطلب درباره اوک نیو بیشتر بدانید:

 

مشخصات اولیه

اسم اصلی سریال اوک نیو در واقع «گل زندان» و محصول ۲۰۱۶ کمپانی MBC کره جنوبی است.  این سریال برنده تندیس های زیادی از جمله بهترین گارگردان و بازیگر و نقش مکمل و دیگر در این کشور شده است.

 

نسخه اصلی سریال 51 قسمت 75 دقیقه‌ای است اما چون مدت زمان قسمت‌های آن در ایران به 45 کاهش یافته، قرار است در 70 قسمت پخش شود.

 

این سریال هرشب غیر از جمعه‌ها ساعت 20 از شبکه سه سیما روانه آنتن می‌شود. و باز پخش این سریال روز بعد ساعت ۱:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ خواهد بود .

خلاصه داستان

اوک نیو مجموعه‌ای تاریخی‌ است و در دوران چوسان، دوره‌ای که ظلم و ستم زیادی به مردم می‌شد، می‌گذرد. «اوک نیو» درباره ماجرای زندگی زنی به همین نام است که در زندان متولد می‌شود و فیلم قصه موفقیت‌های او و کمک‌هایی را که به مردم ستم‌دیده می‌کند، نشان می‌دهد.

 

اوک نیو در زندان در برخورد با اشخاص خاص و فوق العاده ،مهارت های زندگی ، رزمی و حکمت های فراوانی کسب می کند. اوک نیو به دنبال قاتل مادرش و هویت پدرش است. او در زندان حامی زندانیان است،به آنها کمک می کند و ….

عوامل سریال

کارگردانی این سریال را «لی بیونگ هون»، کارگردان آثار خاطره‌انگیزی مانند «جواهری در قصر» و مجموعه‌هایی مانند «دونگ یی» و «تاجر پوسان» برعهده داشته است. نویسنده این سریال نیز «چویی وان کیو» است که نگارش فیلم نامه سریال‌هایی مانند «جومونگ» و «امپراتوری بادها» را در کارنامه خود دارد.

 

بازیگرانی چون جین سه یون ، گو سو، پارک جو می ، جونگ جون هو و کیم می سوک دراین سریال تاریخی نقش آفرینی می کنند.

 

جین سه یون که نقش اوک نیو را بازی می‌کند متولد ۱۵ فوریه ۱۹۹۴ و نام اصلی‌اش کیم یون جونگ است. او در درام کره‌ای (ماسک عروس ۲۰۱۲)، (نسل الهام بخش ۲۰۱۴) و (دکتر غریبه ۲۰۱۴) با شخصیت اصلی بازی کرد.

 

گو سو که نقش یون ته وون را بازی می‌کند متولد ۴ اکتبر ۱۹۷۸ است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به شب روشن، پیانو رُز سبز، درخط مقدم و... اشاره کرد.

 

نقش گونگ جه میونگ  را هم در این سریال لی هی دو بازی کرده که متولد اول اکتبر ۱۹۵۵ است. او در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر با بازی در نقش پانسول چویی (برادر بانو چویی) وتاجر پوسان در نقش هور سامبو و ایسان در نقش پارک دال هو ودونگ یی در نقش هوانگ جوشیک و امپراتور دریا در نقش مک بونگ وپشت برج سفید در نقش یو پیل سانگ شناخته شد.

 

در میان بازیگران این سریال بازیگر نقش کانگ سون هو از همه مشهورتر است زیرا این نقش را ایم هو یا همان جومونگ بازی می‌کند. این بازیگر متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۷۰  در سئول کره جنوبی است. او در سریال جواهری در قصر بابازی در نقش پادشاه و در سریال افسانه سامبونگ با بازی در نقش جونگ مونگ جو شناخته شد. ایم هو با نام مستعار لیم خندان شناخته می شود.این بازیگر ۱۷۴ سانتی متر قد و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه ملی کره جنوبی می باشد که برنده چندین جایزه بازیگری نیز شده است. ایم هو ۶۴ کیلوگرم وزن دارد. اما موضوع جالب این است که این بازیگر،کم کار و خجالتی است.بسیار کم با مطبوعات مصاحبه انجام می دهد و کم تر در مقابل تماشاگران دیده می شود و می گوید:چیزی نیست که بخواهد توضیح بدهد،هرچند به علاقه مردم و تماشاگران،احترام بسیاری می گذارد. او فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
من فقط میگم ایرانی هستم و از یاسوج 1402/10/02
من عاشق همه ی سریال های کره ای هستم ومخصوصن۵فیلم رادوست دارم افسانه ی جومونگ افسانه ی اوک نیو امپراطوربادها زیبای حقیقی هشدارعشق این سریال های که به شما معرفی کردم حتما نگاه کنین
ناشناس 1402/06/14
من خیلی خیلی فیلم اکنیو را دوست دارم مثل اکنیو الجیما پزشک دربار روزگار شاهزاده زیر نور ماه این هارا نگاه بکنید حتمآ
S 1401/01/07
ممنون از سریال اک نیو من سریال های کره ای رو دوست دارم برای همین فیلم های زیادی دیدم مثلا پزشک دربار خانواده ی جدید و....
لیلاگراوند 12ساله 1400/12/01
سلام من لیلاگراوند هستم چویی نقش محافظ اوک نیو رو داشت اما آخر سرمرد نوشته افسانه اوک نیو هرشب ساعت 8از شبکه سه میده حقیقت داره؟
زهرا ایمانی 1400/08/24
من از سریال اوک نیو خیلی خوشم میاد بهترین سریال کره ای که دیدمه یک چیز جالب من دیدم که کسی که نقش استاد اوک نیو را بازی می کرد جومونگ بوده تازه در جواهری در قصر (یانگوم ) هم بازی کرده به عنوان پادشاه
ناشناس 1400/08/24
با پسر یون وون یون ازدواج می کنه
دیانا 1400/07/06
سلام...ببخشید دوستانی ک این سریالو‌دیدن...میدونید چویی ته ‌جون تو فیلم چجور نقشی داره؟!منظورم اینه ک نقشش بده یا خوب؟!فک‌کنم اسمش تو فیلم هم جی هان بود
فاطمه 1400/01/27
من اوک نیو رو دوست دارم من دوست دارم اوک نیو رو ببینم خیلی اگه میشه فصل دو رو پخش کنید ممنون از شما
ناشناس 1400/01/16
من خودم همه ی فیلم های کره ای رو میبینم مثل ایلجیما خورشید و ماه دونگی اوک نیو رود خانه ماه
ناشناس 1400/01/16
خیلی فیلم قشنگ و عالی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.