2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خیانت به شوهر بادوست دوران مدرسه

خیانت به شوهر بادوست دوران مدرسه

رابطه من و سینا با درددل کردن برای یکدیگر آغاز شد به طوری که هفته ای چند بار همدیگر را ملاقات می کردیم و من به بهانه های مختلف به او کمک مالی می کردم.

دوات آنلاین-زنی که به شوهرش خیانت کرده و به اتهام رابطه با مردی غریبه دستگیر شده است در بازجویی‌ها جزییات ماجرا را شرح داد.

 

رویا، زن 28 ساله پس از اینکه بخاطر دوستی با مرد غریبه دستگیر شد، در دادسرا به بازپرس گفت: به اصرار خانواده ام با پسری به نام رامین ازدواج کردم، استدلال خانواده ام این بود که چون وضع مالی رامین خوب است خوشبخت خواهم شد.

 

این زن ادامه داد: پس از سه سال زندگی مشترک صاحب دو دختر شدیم و من احساس کردم زندگی‌مان رنگ تازه ای خواهد گرفت اما در اشتباه بودم چرا که رامین بیش از پیش درگیر کار و مشغله های خود شده بود و هیچ توجهی به من و بچه ها نمی کرد.

 

وی افزود: در همان روزها بود که سینا دوباره بر سر راه زندگی‌ام قرار گرفت. در دوران دبیرستان او هر روز بر سر راهم قرار می گرفت و به بهانه های مختلف به من ابراز علاقه می کرد اما من به او توجهی نمی کردم.

 

رویا بیان کرد: سینا هم ازدواج کرده بود اما از زندگی اش ناراضی بود و به خاطر بیکاری روزهای سختی را می گذراند. بدین ترتیب رابطه من و سینا با درددل کردن برای یکدیگر آغاز شد به طوری که هفته ای چند بار همدیگر را ملاقات می کردیم و من به بهانه های مختلف به او کمک مالی می کردم.

 

این زن ادامه داد: تا این که پیشنهاد داد هر دو از همسرانمان جدا شویم و با یکدیگر ازدواج کنیم. او می گفت من که فرزندی ندارم اما حاضرم نوکر فرزندان تو باشم. با وجود آن که دلم برای رامین می سوخت ولی با وسوسه های سینا تصمیم به جدایی از او گرفتم.

 

رویا بیان کرد: ارتباط من و سینا به حدی پیش رفت که در غیاب همسرم به خانه ما می آمد و فرزندانم نیز او را عمو صدا می زدند در حالی که او قرار بود شوهر من شود. در یکی از روزها که رامین در خانه نبود سینا به خانه ما آمده بود تا اینکه همسرم به ناگاه وارد و با صحنه زشتی مواجه شد، در همان حالت در را بست و با پلیس تماس گرفت و در ادامه هر دوی ما دستگیر شدیم.

 

بنابراین گزارش بازپرس دستور انتقال رویا به بازداشتگاه را صادر کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.