2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طرز تهیه املت اسپانیایی،  صبحانه ای سریع و آسان

طرز تهیه املت اسپانیایی، صبحانه ای سریع و آسان

املت اسپانیایی یک صبحانه مقوی و متفاوت است که دستور پخت آن هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و همه طعم آن را می پسندند.

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید یک صبحانه متفاوت و هیجان‌انگیز برای فرزندتان که قرار است صبح زود به مدرسه ببرد درست کنید پیشنهاد ما به شما املت اسپانیایی است. صبحانه‌ای متفاوت که بدخلق‌ترین بچه‌ها را هم شاد می‌کند.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات در دستور آشپزی خود از نحوه پخت و سرو املت اسپانیایی می‌گوید:

 

مواد لازم برای املت اسپانیایی

تخم مرغ ، قارچ ،کره ،فلفل ، فلفل دلمه،گوجه فرنگی، ژامبون گوشت یا مرغ و نمک نیاز است. مقداری برای این مواد گفته نشد چون کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌توانید میزان هرکدام را کم و زیاد کنید.

 

طرز تهیه و دستور پخت املت اسپانیایی چگونه است

دستور پخت املت اسپانیایی

تخم مرغ را خوب بزنید. سپس بقیه مواد را خرد کرده، کره را در ماهیتابه آب کرده و مواد را در داخل ماهیتابه تفت بدهید. حالا نمک و فلفل را اضافه کنید و در انتها تخم مرغ را هم افزوده و با بقیه مواد مخلوط کنید.

 

بیشتر بخوانید: فوت و فن تهیه املت قهوه‌ خانه ‌ای در منزل

 

آن را داخل فر یا مایکروویو به مدت 10 دقیقه و روی دمای ملایم بگذارید. اگر به فر یا مایکروویو دسترسی ندارید می‌توانید آن را در یک ماهی‌تابه دربسته قرار دهید و به مدت 10 دقیقه روی دمای ملایم بگذارید.

 

این املت که بسیار لذیذ است  در کمتر از 15 دقیقه آماده می شود. این غذا را به عنوان پیش‌غذا یا میان‌وعده هم می‌توانید استفاده کنید. از آنجایی که تخم‌مرغ  و ژامبون دارد می‌تواند مقوی و مغذی و بسیار لذیذ باشد.

 

این املت را می‌توانید هفته‌ای دوبار برای بچه‌ها سرو کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.