2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خیانت با دوست مطلقه همسر

خیانت با دوست مطلقه همسر

یکی از دوستان مشترک من و ناهید ما را به یک میهمانی مختلط در خارج از شهر دعوت کرد. وحید طبق معمول به بهانه کشیک در مرکز درمانی این دعوت را نپذیرفت. ناهید هم عنوان کرد که بیمار است و نمی تواند به میهمانی بیاید. به ناچار به تنهایی سرقرار رفتم اما به دلیل آماده نبودن ویلا، این میهمانی چند ساعت به تاخیر افتاد.

دوات آنلاین-دوستی نازنین با یک زن مطلقه باعث شد تا زندگی او از هم بپاشد.

 

نازنین، زن 27 ساله برای شکایت از همسرش در دادسرا حاضر شد و به بازپرس گفت: 22 ساله بودم برای این که هیجانات روحی خود را تخلیه کنم در باشگاه ورزشی ثبت نام کردم و با ورزش های رزمی سعی می کردم خودم را به رخ دیگران بکشم.

 

این زن بیان کرد: در همین روزها بود که با ناهید آشنا شدم. او زنی 28 ساله و مطلقه بود که ساعات زیادی را در باشگاه می گذراند. دوستی من و ناهید خیلی زود صمیمانه شد به طوری که بیشتر اوقات را در کنار یکدیگر می گذراندیم.

 

وی بیان کرد: آن قدر صمیمی شده بودیم که همه جزئیات زندگی ام را برای ناهید تعریف می کردم و تقریبا از وحید، همسرم غافل شده بودم. همسرم از این وضعیت ناراحت بود مدتی بعد ناگهان رفتار و گفتار همسرم درباره ناهید کاملا تغییر کرد و همواره از خوبی های او سخن می گفت.

 

نازنین گفت: تا این که یکی از دوستان مشترک من و ناهید ما را به یک میهمانی مختلط در خارج از شهر دعوت کرد. وحید طبق معمول به بهانه کشیک در مرکز درمانی این دعوت را نپذیرفت. ناهید هم عنوان کرد که بیمار است و نمی تواند به میهمانی بیاید. به ناچار به تنهایی سرقرار رفتم اما به دلیل آماده نبودن ویلا، این میهمانی چند ساعت به تاخیر افتاد.

 

وی اضافه کرد: من این فرصت را غنیمت شمردم و به طرف منزل ناهید به راه افتادم تا او را برای رفتن به میهمانی راضی کنم چرا که گوشی او خاموش بود و به تلفن هایم پاسخ نمی داد.

 

نازنین گفت: وقتی با کلیدی که در دست داشتم وارد منزل ناهید شدم چشمانم از تعجب گرد شد. وحید در خانه ناهید بود. تازه فهمیدم که روز تولد همسرم است. وحید گفت: ناهید کم توجهی تو به زندگی مشترکمان را جبران کرده است. و من او را صیغه خودم کرده ام. از شدت عصبانیت با 110 تماس گرفتم اما او کتکم زد و دستم را شکست.

 

منبع: رکنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.