2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل نیکلاس کیج

بیوگرافی کامل نیکلاس کیج

کیج زندگی خانوادگی چندان به سامانی نداشت و خودش نیز نتوانست از این لحاظ به جایگاهی برسد به‌گونه‌ای که با حداقل 8 زن وارد رابطه جدی شد و در مجموع سه بار ازدواج کرد. او از سال 2004 تا به امروز آلیس کیم کاپولا را به همسری برگزیده و از او یک بچه هم دارد.

دوات آنلاین-حتما تا به حال فیلم‌های زیادی از او دیده‌اید. این هنرپیشه هالیوود به چهره‌ای جهانی تبدیل شده است و خیلی‌ها او را می‌شناسند. صحبت از نیکلاس کیج است، بازیگری که در این مطلب با بیوگرافی و زندگی خصوصی او آشنا خواهید شد.

 

خانواده

اسم اصلی نیکلاس کیج درواقع «نیکلاس کیم کاپولا» است و کیج نام مستعار او محسوب می‌شود. در فیلم دومش یعنی فیلم «دختر بیشه» نامش را به نیکلاس کیج تغییر داد تا از زیر سایه شهرت خانواده پدری‌اش خصوصا عمویش فرانسیس فورد کاپولا (خالق سه گانه پدرخوانده) خارج شود.

 

او ۷ ژانویه سال ۱۹۶۴ در لانگ بیچ در کالیفرنیا به دنیا آمد. پدرش آوگوست کوپولا، پروفسور ادبیات و مادرش جوی فوگلزانگ طراح رقص است.

 

پدر نیکلاس از تبار ایتالیایی و مادرش آلمانی-لهستانی است. پدر پدربزرگ وی از مهاجرانی ایتالیایی است که به آمریکا مهاجرت کرد. عموی نیکلاس را هم که همه می‌شناسند، همان فرانسیس فورد کوپولا معروف. خاله نیکلاس هم تالیا شایر نام دارد که ستاره فیلم های راکی و قسمت پایانی موفق استالونه یعنی “فریاد آدریان آدریان” است.

نیکولاس کیج در ابتدا دوست نداشت بازیگر شود هرچند از عهده این کار به خوبی برمی‌آمد. تاثیرات خانواده او را به سمت این هنر کشاند چون نیکلاس معمولا تابستان‌ها را همراه عموی خود و فرزندان او سپری می‌کرد و به‌شدت تحت تاثیر آنها بود.

 

یکی از دلایلی که تاثیر خانواده عمو روی نیکلاس زیاد بود ناتوانی او در برقراری ارتباط مفید و سالم با مادرش بود. مادر نیکلاس به افسردگی حاد مبتلا بود و حتی مدت طولانی در بیمارستان بستری شد و عاقبت زمانی که پسرش 12 سال بیشتر نداشت طلاق گرفت. نیکلاس از آن به بعد با پدرش زندگی می‌کرد و آن دو به سانفرانسیسکو مهاجرت کردند. در آنجا پدرش او را در مدرسه ای ثبت نام کرد که رشته های هنری همچون فیلم، ادبیات و موزیک کلاسیک را به خوبی تعلیم می‌داد.

 

کیج زندگی خانوادگی چندان به سامانی نداشت و خودش نیز نتوانست از این لحاظ به جایگاهی برسد به‌گونه‌ای که با حداقل 8 زن وارد رابطه جدی شد و در مجموع سه بار ازدواج کرد. او از سال 2004 تا به امروز آلیس کیم کاپولا را به همسری برگزیده و از او یک بچه هم دارد.

 

بازیگری

کیج نخستین بار در فیلم  Fast Times at Ridgemont High نقش کوچکی را ایفا کرد و بعد از ان وارد دنیای حرفه‌ای شد و بای موفقیت در این کار سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

 

برای مثال او برای بازی در نقش مکمل فیلم تحسین شده «بیردی» دو تا از دندان های خود را بدون داروی بی حس کننده درآورد!

 

در فیلم متوسط «بوسه خون آشام» بازی کرد،اما چیزی که این فیلم را بیش از اندازه معروف کرد صحنه ای بود که در آن نیکلاس کیج یک سوسک واقعی را میخورد!جالبتر اینکه بدانید این صحنه به درخواست کارگردان سه برداشت داشته است و نیکلاس کیج در واقع نه یک سوسک بلکه سه سوسک واقعی را نوش جان کرده است!

 

برای بازی در فیلم ترک لاس وگاس واقعا به الکل اعتیاد پیدا کرده بود تا بتواند بهتر در نقش یک مرد الکلی و عیاش جا بیفتد،می‌گویند او قبل از خواندن دیالوگهایش مقدار زیاد مشروب می‌نوشیده سپس به کارگردان اجازه فیلمبرداری می‌داده است!او در نهایت برای همین فیلم جایزه اسکار را هم تصاحب کرد

 

برای رسیدن به لهجه زبانی وهمچنین فرم بدنی مناسب نقش «کامرون پو» در فیلم باد مخالف تمرین های سختی را پشت سر گذاشت.  او برای یادگرفتن لهجه مدنظرش مدتی به آلاباما نقل مکان کرده بود،سر صحنه فیلمبردای هم خودش در عوض کارگران دوربین ها و تجهیزات سنگین فیلمبرداری را حمل میکرده تا فرم بدنی خود را حفظ کند!

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.