2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فیلمبرداری از تعرض برای اخاذی

فیلمبرداری از تعرض برای اخاذی

شواهد آنقدر قوی بود که دادیار دادسرای پاکدشت - محل وقوع حادثه- حتی شاکی را به پزشکی قانونی نفرستاد و به دستور دادیار سه مرد جوان بازداشت شدند.

دوات آنلاین-سه مرد که متهم هستند جوانی را دزدیده، او را مورد تجاوز قرار داده و فیلم‌برداری کرده اند هرکدام اتهام را متوجه دیگری دانسته و خود را بی‌گناه خواندند.

 

به گزارش دوات آنلاین پسرجوان زمانی که به ماموران مراجعه کرد گفت  عاملان تجاوز قصد اخاذی 100 میلیون تومانی از او دارند و گفته‌اند اگر این پول را نپردازد فیلم تجاوز را توزیع خواهند کرد.

 

پس از شکایت  بررسی‌های اولیه نشان داد این جوان واقعیت را گفته‌است.  شواهد آنقدر قوی بود که دادیار دادسرای پاکدشت - محل وقوع حادثه- حتی او را به پزشکی قانونی نفرستاد و به دستور دادیار سه مرد جوان بازداشت شدند.

 

متهمان که در بازجویی‌های اولیه مدعی‌ بودند کاری نکرده‌اند وقتی متوجه شدند مدارکی از آنها برجای مانده است این بار هریک دیگری را عامل تجاوز معرفی کرد و هیچکدام حاضر نشدند اعتراف کنند که چنین کاری کرده‌اند.

 

به این ترتیب پرونده به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. در جلسه محاکمه این متهمان که روز گذشته برگزار شد ابتدا شاکی پرونده در جایگاه قرار گرفت.

 

 او گفت: من در یک کارگاه کار می‌کنم روز حادثه در کارگاه زده ‌شد و وقتی در را باز کردم سه جوانی که در دادگاه حضور دارند اول به من گفتند می‌خواهند با من صحبت کنند همین که از در کارگاه فاصله گرفتم من را سوار ماشینی کردند و به زور به بیرون از محل کارگاه بردند و در بیابانی اطراف پاکدشت مورد تجاوز قرار دادند وقتی رهایم کردند گفتند از کاری که کرده‌اند فیلم‌برداری هم کرده‌اند و اگر من شکایت کنم فیلم را پخش می‌کنند و برای اینکه فیلم را به کسی ندهند از من صد میلیون تومان خواستند. من هم تصمیم گرفتم موضوع را  به پلیس گزارش دهم و بدون اینکه جایی بروم به محض اینکه از بیابان بیرون آمدم خودم را به ماموران رساندم.

 

وضعیت من آنقدر بد بود که وقتی ماموران و بازپرس من را دیدند بلافاصله اقدام به دستگیری متهمان کردند و بازپرس حتی به من گفت نیاز نیست که به پزشکی قانونی هم بروم. بعد هم گوشی‌های تلفن را به من داد من هم فیلم را پاک کردم و گوشی را پس دادم و بعد از آن گوشی‌ها را به متهمان داد.

 

در ادامه نوبت به متهمان رسید. به دستور قاضی متهم ردیف اول به نام نوید در جایگاه حاضر شد او که مدعی بود سابقه کیفری ندارد گفت: مرد شاکی راست می‌گوید به او تجاوز شده‌است اما من این کار را نکردم. وقتی سر صحنه رسیدم دو نفر دیگر داشتند به این جوان تجاوز می‌کردند من دستشان را گرفتم و گفتم کارتان زشت است به خانه‌تان بروید و دیگر از این کارهای زشت نکنید من قصدم کمک به شاکی بود و خودم کاری نکردم.

 

در این هنگام قاضی سوابق متهم را خواند و گفت: شما به دلیل تهیه و توزیع فیلم‌های مستهجن، شروع به لواط  و مزاحمت و ازار و اذیت 5 بار بازداشت شدید و 5 سابقه دارید چطور ادعا می‌کنید که سابقه‌ای ندارید

 

متهم گفت: من قبلا از این کارها می‌کردم اما از وقتی که ازدواج کردم سربه راه شدم.

 

سپس نوبت به متهم ردیف دوم رسید. او نیز اتهام را رد کرد و گفت: نوید و متهم دیگر این پرونده بودند که مرتکب تجاوز شدند و من این کار را نکردم. متهم ردیف سوم نیز همین ادعا را مطرح کرد و مدعی شد هیچ کاری نکرده‌است.

 

در ادامه وکیل شاکی در جایگاه قرار گرفت او گفت: موکل من با وضعیتی خود را به دادسرا رساند که ظاهر او از اتفاق هولناکی که برایش افتاده ‌بود حکایت داشت و موضوع آنقدر روشن بود که متاسفانه دادیار او را به پزشکی قانونی نفرستاد. این یکی از ایرادات است و حتما باید موکل من را به پزشکی قانونی می‌فرستادند ضمن اینکه فیلم این تجاوز وجود داشته‌ است دادیار ابتدا گوشی‌ها را از متهمان می‌گیرد و بعد هم آن را به شاکی می‌دهد و شاکی هم آن را پاک می‌کند با این حال مدارک در پرونده نشان می‌دهد که او مورد تجاوز قرار گرفته‌است و من درخواست صدور حکم محکومیت برای هر سه متهم را دارم.

 

در ادامه وکلای متهمان دفاعیات خود را مطرح کردند و در پایان هیات قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.