2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چرا سحر قریشی خوش‌تیپ است؟

چرا سحر قریشی خوش‌تیپ است؟

یکی از ویژگی های سحرقریشی که او را بسیار پرطرفدار کرده‌است خوش پوشی این هنرپیشه است. سحر از مشاوران مد و لباس حرفه ای استفاده کرده و از برندهای گرانقمیت از جمله مدولینا و ازلینا خرید می‌کند.

دوات آنلاین-سحر قریشی یکی از سلبریتی‌های سینمای ایران است.  این دختر جوان سینمای ایران همیشه خوش‌درخشیده و یکی از بهترین‌های سینمای ایران بوده‌ است. او از جمله هنرپیشگانی است که فالوئرهای زیادی در اینستاگرام دارد و صفحه او از 6میلیون طرفدار عبور کرده‌ است.

 

یکی از ویژگی های سحرقریشی که او را بسیار پرطرف‌دار کرده‌ خوش پوشی این هنرپیشه است. سحر از مشاوران مد و لباس حرفه ای استفاده کرده و از برندهای گرانقمیت از جمله مدولینا و ازلینا خرید می‌کند.

از جمله جذابیت‌های تیپ سحر قریشی ترکیبی است که او از مانتوهای مجلسی دانتل و پالتوهای برش‌دار به تن می‌کند.

 

بیشتر لباسهای سحر تیره است اما به دلیل اینکه قد متوسطی دارد از مانتوهای بدون یقه‌ای که زیره‌ای روشن و رویه‌ای تیره دارند استفاده می‌کند.

 

قریشی برای پوشاندن کوتاهی قدش از گل سینه استفاده می‌کند. گل سینه یک اکسسوری قدیمی است که کمتر خانم ها از آن استفاده می‌کنند اما ویژگیهای بدنی قریشی می‌طلبد که از چنین اکسسوری استفاده کند. تیپ کژوال یکی از علاقه مندهای خانم قریشی است. او عکس های زیادی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند که در آنها با تیپ کژوال ظاهر شده‌ است.

یکی دیگر از علاقه‌مندهای سحر قریشی انتخاب روسری‌های خاص است. او همیشه سعی می‌کند روسری‌هایی به سر کند که شاداب هستند و رنگ‌های پرانرژی دارند،

 

ویژگی های صورت سحر قریشی بسیار برای رنگ‌های شاد مناسب است. او با انتخاب روسری‌هایی که گلهای رنگی زیاد دارند تیرگی لباسش را تعدیل می‌کند.

 

سحر قریشی علاقه زیادی به رنگ کردن موهایش دارد. او در بیشتر مواقع سعی می کند موهایش را طلایی کرده و با فرق کج گردی صورتش را بپوشاند. قریشی بر اساس رنگ مویی که انتخاب می‌کند در بیشتر مواقع آرایشی هلویی یا شکلاتی دارد.

او از کفش‌های پاشنه‌بلند استفاده می‌کند و زمانی که مانتوهای بلند می‌پوشد با کفش‌های پاشنه‌بلند قد کوتاه خود را بلند نشان می‌دهد.

 

سحرقریشی در مواقعی که لباسهای یک رنگ به تن دارد سعی می‌کند با استفاده از اکسسوری‌هایی مانند کمربند شکست‌هایی در خطوط ایجاد کرده و خطای دید به وجود بیاورد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بهرام 1398/06/10
آخه این کجاش خوشتیپه ...؟
1397/06/27
سحرخودش زیباست ونیازی به مد ولباس نداره وباید بخاطر این زیبایی که خداوند به اوداده شاکر باشد
1397/06/26
این حرف هاچیه آدم باید خودش ذاتا خوشگل باشه که این را خداوند به این خانم داده است کسی که خوشگل نیست هرمد ولباسی بپوشانیدش همونه مثل من

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.