2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تجاوز توسط راننده تاکسی اینترنتی

تجاوز توسط راننده تاکسی اینترنتی

ماجرای این پرونده زمانی شروع شد که زن میانسالی با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مدعی شد با راننده تاکسی اینترنتی که او را به مقصد رسانده دوست شده بود اما راننده از اعتماد او سواستفاده و به او تجاوز کرده است.

دوات آنلاین-راننده تاکسی اینترتی که پس از ریختن طرح دوستی با زن میانسال او را به خانه خود کشانده و مورد آزار جنسی قرار داده و از عمل منافی عفت خود فیلم تهیه کرده بود به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز بازداشت شد.

 

متهم این پرونده مردی حدودا 52 سال است. این مرد چهارشنبه گذشته بازداشت شد و پس از اظهارات اولیه با توجه به جرایمی که مرتکب شده بود پرونده به دو بخش تقسیم شد. بخش اول آن که شامل آدم‌ربایی است در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است. بخش دوم نیز که شامل اتهام تجاوز و تهیه فیلم از این اقدام است با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

ماجرای این پرونده زمانی شروع شد که زن میانسالی با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مدعی شد با راننده تاکسی اینترنتی که او را به مقصد رسانده دوست شده بود اما راننده از اعتماد او سواستفاده و به او تجاوز کرده است.

 

زن در ادامه شکایت خود شرح داد: بیشتر از یکماه پیش بود که برای رفتن به مقصدی تاکسی اینترنتی گرفتم. در راه با راننده صحبت کردم و پس از آن با هم دوست شدیم و فهمیدم که او دو سال از من بزرگتر است، بعد از آن ارتباط ما در تلگرام ارتباط پیدا کرد و هر جا که می‌خواستم بروم به او زنگ می‌زدم. یکبار که بیرون رفته بودیم من تشنه‌ام شد و از او خواستم گوشه‌ای نگه دارد تا آب معدنی بخرم. بعد از مدتی او به من گفت زمانی که من از ماشین پیاده شده بودم یکی از عکس‌های شخصی من را برای خودش ارسال کرده و به بهانه آن خواست که همدیگر را بیشتر ببینیم اما من موافقت نکردم و او شروع به تهدید کرد. برای همین من که چاره‌ای نداشتم به آدرسی که داده بود رفتم تا با او صحبت کنم و آن عکس را از گوشی‌اش پاک کند.

 

این زن ادامه داد:‌آنجا بود که او به من تجاوز کرد و مرا مورد آزار جنسی خشن قرار داد. بعد که به خانه برگشتم اول تصیم به شکایت داشتم اما کمی که فکر کردم با این تصور که ماجرا تمام شده است و از شر او خلاص شده‌ام خودم را آرام کردم اما بعد از مدت خیلی کوتاهی بار دیگر مزاحمت‌های او شروع شد و در نهایت گفت زمانی که من در خانه او بودم از من فیلم گرفته است و اگر به خواسته او تن ندهم فیلم و عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد. ‌من اول فکر کردم دروغ می‌گوید اما زمانی که بخشی از تصاویری که داشت را  برایم فرستاد فهمیدم موضوع جدی‌تر از چیزی است که فکر می‌کردم. برای همین تصمیم به شکایت گرفتم و به پلیس مراجعه کردم.

 

با طرح این شکایت تحقیقات کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران آغاز و در نهایت هفته گذشته مرد فراری دستگیر شد.

 

متهم روز گذشته برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و به سوالات بازپرس پاسخ داد.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.