2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چگونه در دوران بارداری شیک باشیم
یک طراح مد و لباس تو.ضیح می‌دهد:

چگونه در دوران بارداری شیک باشیم

دوران حاملگی یکی از باشکو‌ه ترین دوران‌ها در زندگی زنان است این شکوه و زیبایی را می‌توان با لباسهای زیبا دلچسب‌تر کرد. خانم‌هایی که باردار هستند نباید خود را محدود به پوشیدن یک یا دو دست لباس بکنند و تصورشان این باشد که لباسها را بعداز چند ماه باید کنار بگذارند.

دوات آنلاین-بارداری خانم‌ها و تغییر ماه‌به ماه سایز آنها یکی از مهمترین دلایشان برای خرید نکردن است. اما نکته اینجاست که لباس خریدن فقط برای نوزادتان لذت بخش نیست. خرید لباس در دوران بارداری شما را خوشحال تر خواهد کرد. نازی امینی طراح مد و لباس درباره بهترین لباسها در دوران بارداری به دوات آنلاین می‌گوید:

 

دوران حاملگی یکی از باشکو‌ه ترین دوران‌ها در زندگی زنان است این شکوه و زیبایی را می‌توان با لباسهای زیبا دلچسب‌تر کرد. خانم‌هایی که باردار هستند نباید خود را محدود به پوشیدن یک یا دو دست لباس بکنند و تصورشان این باشد که لباسها را بعد از چند ماه باید کنار بگذارند.

برای دوران بارداری می‌توانید از پیراهن‌هایی که دامن‌های کلوش و چین‌دار استفاده کنید. این لباسها بسیار شیک هستند واندام شما را بزرگ نشان نمی‌دهند اما حاملگی شما دراین لباسها مشخص و زیباست.

 

اگر بالاتنه لباس شما متناسب با اندام تان باشد می‌توانید  لباس را از زیر سینه کلوش کنید. ضمن این که کمربندی نازک می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

 

در دوران بارداری از پوشیدن لباسهای رنگی ترسی نداشته‌ باشید. لباسهای رنگی می‌تواند شما را مادری شاد و زیبا کند. اندام شما را درشت نمی‌کند و بهم‌ ریختگی تناسب اندام را تا حدی تصحیح می‌کند.

 

اگر روی بزرگ بودن شکم تان حساسیت دارید می‌توانید از رنگهای تیره استفاده کنید اما پیشنهاد من به شما این است که لباسهای رنگی بپوشید.

یقه‌های خیلی باز استفاده نکنید این کار باعث می‌شود شما بسیار درشت‌تر از آنچه هستید به نظر برسید. آستین‌های پف‌دار و یا کلوش(مناسب با مدل دامن) زیبایی لباس شما را چندبرابر می‌کند.

 

از ترکیب رنگها هم می‌توانید استفاده کنید می‌توانید بالاتنه پیراهن تان را از رنگی روشن و پایین‌تنه را از رنگی تیره انتخاب کنید.

 

بلوز و دامن برای خانم‌های باردار چندان زیبا نیست زیرا برش‌های زیادی دارد و زیبایی خانم‌ها را کم می کند اما پیراهن‌ها بسیار مناسب و جذاب هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.