2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حرف‌های جنجالی فرشته صدر عرفایی درباره افرادی که با پول بازیگر شده‌اند

حرف‌های جنجالی فرشته صدر عرفایی درباره افرادی که با پول بازیگر شده‌اند

بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

دوات آنلاین-بازیگر فیلم حوض نقاشی گفت: بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

 

فرشته صدر عرفایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره ورود بازیگران جوان به سینما گفت:ورود بازیگران به سینما را نباید محدود کنید. از نظر هر فردی می تواند بسته به توانایی خود در عرصه بازیگری و اینکه آیا در نقشی جا افتاده یا نه به بازیگری وارد شود.

 

وی در همین راستا افزود: البته در این میان افرادی به اشتباه بازیگری را انتخاب می کنند و در هستند کسانی که اشتباهاً به بازیگری رجوع کرده اند که اینها به مرور زمان از این گردونه حذف می شوند.

بازیگر فیلم حوض نقاشی درباره برخی بازیگران که سرمایه وارد این عرصه می کنند تاکید کرد: البته در این میان بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

 

وی درباره علاقه شخصی خود برای همکاری با تازه واردها اظهار کرد: در زمینه های مختلف همچون فیلمبرداری، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری از حضور جوانان استقبال می کنم و دوست دارم در کنار آنها بوده و همکاری کنم. از نظر من نسل جوان نیازمند حمایت و همدلی بازیگران و سینماگران قدیمی است.

 

صدرعرفایی با اشاره به لزوم حمایت از کارگردان فیلم اولی خاطرنشان کرد: از نظر من باید بسیار بیشتر از پیش به کارگردانان نسل جوان و کار اولی ها بها داده شود. به عنوان مثال جشنواره فیلم فجر بهترین مکان و زمان برای بها دادن به این نسل است تا کارشان دیده شده و نقد شوند. همین نقدها می تواند به آینده کاری آنها جهت درست تری بدهد.

 

منبع: میزان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.