2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
محدودیت‌هایی برای آموزش رفتار جنسی

محدودیت‌هایی برای آموزش رفتار جنسی

اگر بخواهیم در حوزه رفتار جنسی حتی در سنین جوانی آموزش داشته باشیم، ممکن است افرادی مخالف باشند و بگویند، آموزش در این زمینه تبلیغ یا شیوع رفتار جنسی است.

دوات آنلاینکودکان با جسمشان آشنا نیستند و حوادث چند ماه گذشته و تعرض به چند کودک، اهمیت آموزش محدود و برنامه‌ریزی‌شده مسایل جنسی به کودکان را ضروری کرده است. از سوی دیگر، بسیاری از طلاق‌ها، به دلیل مشکل در برقراری رابطه جنسی زوج‌ها است. آموزش و پرورش با توجه به ساختار ثابت و نظام حاکم بر آن، سعی می‌کند به این مسایل مهم ورود نکند.

قائم مقام وزیر بهداشت نیز با اشاره به وجود محدودیت‌های فرهنگی برای آموزش روابط جنسی اظهار کرد: اگر بخواهیم در حوزه رفتار جنسی حتی در سنین جوانی آموزش داشته باشیم، ممکن است افرادی مخالف باشند و بگویند، آموزش در این زمینه تبلیغ یا شیوع رفتار جنسی است.

ایرج حریرچی به ایلنا گفت: آموزش در این مسائل با توجه به شرایط فرهنگی و قوانین کشور با همکاری نهادهایی مانند آموزش و پرورش و مساجد در مناطقی که رفتارهای پرخطر وجود دارد، تا حدودی انجام شده است. اما یک سری محدودیت‌های فرهنگی و نظرات متفاوت در این زمینه وجود دارد. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.