2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
چرا در بازسازی منازل از پارتیشن شیشه ای استفاده نکنیم؟

چرا در بازسازی منازل از پارتیشن شیشه ای استفاده نکنیم؟

جایگزین کردن پارتیشن شیشه ای گزینه ی مناسبی برای نصب به جای دیوارهای سفالی و گچی می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن پارتیشن مناسب به تفکیک بهینه فضا و نور محیط در بخش های مختلف کمک کنید.

جایگزین کردن پارتیشن شیشه ای گزینه ی مناسبی برای نصب به جای دیوارهای سفالی و گچی می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن پارتیشن مناسب به تفکیک بهینه فضا و نور محیط در بخش های مختلف کمک کنید.

 

با توجه به این که طرح ها و شیشه های در نظر گرفته شده برای طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای متنوع است، می تواند به انعکاس قوی نور و بزرگ تر به نظر رسیدن محیط کمک خواهد کرد. نصب پارتیشن شیشه ای به افزایش زیبایی و شیک شدن محیط مد نظر شما کمک می کند ولی اگر در منزل و یا محل کار شما مسئله ی امنیت و ایمنی مهم محسوب می شود نیاز است تا در تولید پارتیشن شیشه ای از شیشه های مقاوم و نشکن استفاده شود.

 

دلیل منع استفاده از برخی مدلهای پارتیشن شیشه ای چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید این است که چرا در بازسازی منازل از پارتیشن شیشه ای استفاده نکنیم؟

 

در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که بازسازی منازل به دلیل ایجاد فضایی زیبا و مستحکم صورت می‌پذیرد و اگر از متریال نامرغوب برای بازسازی استفاده نمایید، ممکن است سلامت افراد ساکن در آن ساختمان به خطر بیفتد.

 

برای استفاده از پارتیشن های شیشه ای چه در منازل و چه در محیط اداری توصیه می‌شود حتما از شیشه های نشکن و مقاوم برای تولید پارتیشن استفاده شود. اگر از شیشه های ساده و بی کیفیت موجود در بازار برای ساخت استفاده نمایید در اثر کوچکترین ضربه ای پارتیشن شکسته می شود و در نتیجه ممکن است سلامت افراد به خطر بیفتد.

 

اما اگر از شیشه های مقاوم و استاندارد استفاده نمایید حتی در صورت شکسته شدن در اثر ضربات بسیار محکم، به ذرات ریز غیر تهدید کننده تبدیل می شوند و خطری برای کسی ندارند.

 

پارتیشن شیشه ای ورک وود از بهترین و مقاوم ترین محصولات بازار است که با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می‌توانید نمونه کارهای انجام شده را مشاهده نمایید.

 

در برخی از موارد استفاده ار پارتیشن‌های شیشه ای به پوشاندن عیب‌ های بخش های مختلف منازل کمک خواهد کرد. با توجه به این که ممکن است در یک بخش دیوار‌های کج و عیب‌ دار یا ستون‌ های نامنظمی وجود دارد نصب این پارتیشن کمک خواهد کرد.

 

از دیگر کاربردهای این پارتیشن ها می توان به این مورد اشاره کرد که امکان استفاده از آن در بخش های اداری وجود دارد و شما می توانید در صنعت شیشه ساختمانی که قابلیت حمل و نقل دارند استفاده کنید. آن دسته از اداراتی فضای کمی دارند به راحتی می‌ توانند اتاقک‌ هایی بسازند که به راحتی قابل حمل هستند.

 

در صورتی که شیشه های انتخابی از نوع غیر استاندارد باشد بهتر است از نصب این مدل خودداری کرده و مدل های ارزان موجود در بازار (مدل های ام دی اف رو) انتخاب کنید.

 

اگر قصد نصب یکی از مدل های پارتیشن شیشه ای در محیط مد نظر خود دارید در ادامه به معرفی انواع پارتیشن و مزایا و معایبت نصب پارتیشن شیشه ای خواهیم پرداخت.

چرا در بازسازی منازل از پارتیشن شیشه ای استفاده نکنیم؟

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از محبوب ترین مدلهای پارتیشن مورد استفاده در منازل و ادارات است و حتما باید از مدلهای باکیفیت با شیشه مقاوم استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع این محصولات آشنا سازیم.

 

برای خرید انواع پارتیشن اداری و خانگی می‌توانید با شماره 09124340498 تماس بگیرید.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

اگر به دنبال خرید پرطرفدارترین مدل پارتیشن هستید پارتیشن شیشه ای فریم لس بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. پارتیشن بدون فریم کمک می کند تا با ایجاد و طراحی داخلی اداری مدرن و لوکس محیط بهتری را برای اعضای خانواده و یا کارکنان خود ایجاد کنید. در مورد طراحی انتخاب شده برای این مدل باید بگوییم که استفاده از فریم های نازک باعث می شود تا سطح قابل توجهی از پارتیشن به متریال شیشه اختصاص پیدا کند. پس شما می توانید دیوارهای تفکیک کننده را کاملاً شفاف ببینند.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم دار متشکل از یک فریم و جداره ضخیم می باشد و از نظر زیبایی به اندازه ی مدل فریم لمس قابل قبول نیستند. ولی در عوض به نسبت مدل قبلی استحکام بیشتری در برابر آسیب های محیطی دارند. شیشه های انتخابی برای تولید این پارتیشن از نوع شفاف، مات، رنگی و تک یا دوجداره، انواع فریم های استیل، آلومینیومی و یا چوبی و... می باشد.

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره

اگر قصد تفکیک فضا در دفاتر کاری که تعداد کارکنانی کمی دارند و ازدحام در این فضاها کمتر است انتخاب پارتیشن شیشه ای تک جداره گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

 

طراحی این پارتیشن به این صورت است که متشکل از یک لایه شیشه سکوریت 8 میل و امکان در نظر گرفتن و درج لوگو و اجرای طرح های خاص برای مشتریان وجود دارد. پس شما می توانید با نصب این مدل به انتقال و انعکاس نور بیشتر کمک کنید و فضایی مناسب و شاداب را برای فعالیت کارکنان ایجاد کند.

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره

اگر قصد تفکیک فضا در دفاتر کاری که تعداد کارکنانی زیادی دارند و ازدحام در این فضاها بیشتر است انتخاب پارتیشن شیشه ای دوجداره بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. انتخاب این مدل کمک می کند تا در برابر انواع آسیب های محیطی اعم از ضربه، خط و خش و یا فشار دچار مشکل نشود. هم چنین به عنوان یک عایق مستحکم حرارتی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و می تواند از انتقال آلودگی صوتی جلوگیری کند.

پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن ریلی شیشه ای جزو بهترین مدل های تفکیک کننده موجود در بازار هستند که امکان جا به جایی آن وجود دارد به همین خاطر به این مدل از پارتیشن ها، پارتیشن متحرک نیز گفته می شود. این پارتیشن از اشغال فضای زیاد جلوگیری کرده و برای باز و بسته شدن از ریل های افقی که به سقف و کف فضا متصل می شوند انجام می شود. در بازسازی دفتر کار و فضاهای اداری که احتیاج به نصب موقت سازه متحرک دارند، پارتیشن شیشه ای ریلی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 

بررسی مزایا و معایب انتخاب پارتیشن شیشه ای

نصب و استفاده از پارتیشن شیشه ای مزایای و معایبی به همراه دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

مزایا پارتیشن شیشه ای

اطلاع داشتن از مزایای انتخاب پارتیشن شیشه ای کمک می کند تا بتوانید بهترین نوع متریال را برای اجرا در نظر بگیرید و به کاهش قیمت نهایی پارتیشن کمک خواهد کرد. از مزایای انتخاب پارتیشن شیشه ای می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • میزان دوام و ماندگاری بالا می باشد.
  • کمک به افزایش بهره‌ وری از کارکنان
  • هزینه ی مربوط به نصب در مقایسه با دیوارکشی کمتر می باشد.
  • اجرای پارتیشن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • عایق صوتی مناسب
  • کمک به انتقال نور طبیعی به فضاهای داخلی
  • قابلیت حمل و جا به جایی برخی از مدل ها
  • نگهداری آسان
  • تنوع در نظر گرفته شده بسیار زیاد می باشد.
  • زیبایی منحصر به فرد
  • بالا بردن شعاع دید
  • کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بالا رفتن ارزش مالی ساختمان

 

معایب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای در کنار مزایای که به همراه دارد نصب آن معایبی را در پی خواهد داشت برای این که بتوانید میزان خسارت های وارده را کاهش دهید در این بخش به بررسی معایب نصب پارتیشن شیشه ای خواهیم پرداخت.

 

  • میزان مقاومت کم: ممکن است شیشه ی انتخابی برای پارتیشن به خاطر اختلاف دمایی و یا ضربه خورد شود. جهت جلوگیری از رخ دادن این مشکل کافیست شیشه‌ های دوجداره یا سه‌ جداره را انتخاب کنید.
  • میزان ارتباط جمعی کاهش پیدا می کند: ممکن است برخی از افراد نصب پارتیشن را مانع ارتباط جمعی افراد ببینند. به همین خاطر بهتر است شیشه های شفاف برای پارتیشن ها در نظر گرفته شوند.
  • عایق حرارتی نامناسب: شیشه انتخابی برای پارتیشن ممکن است از عایق حرارتی مناسبی برخوردار نباشد به همین خاطر برای جلوگیری از این مشکل از شیشه‌ های چندجداره استفاده شود تا بتوانند در مورد عایق کردن پارتیشن شیشه ای در برابر حرارت بهترین عملکرد را داشته باشند.
  • کاهش حریم شخصی: برخی از کارفرمایان ممکن است این گونه تصور کنند که نصب پارتیشن می تواند میزان حریم خصوصی افراد را کاهش دهد. ولی در این مورد باید بگوییم که نصب پارتیشن به تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان و حریم شخصی در فضای مد نظر شما کمک می کند.
  • نظافت و تمیز کردن: به خاطر انتخاب متریال شیشه ای برای طراحی و اجرای پارتیشن ممکن است مدت زمان در نظر گرفته شده برای تمیز کردن آن طولانی تر شود ولی شما می توانید با انتخاب شیشه‌ های نانو زمان نظافت را به تعویق بندازید.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای پارامترهای مختلفی تأثیرگذار هستند و همین مسئله باعث می شود تا نتوانیم قیمت ثابتی را برای آن در نظر بگیریم. به طور کلی می توان گفت که فاکتورهایی مانند مساحت پارتیشن بندی، کیفیت یراق آلات، کیفیت شیشه ها، کیفیت فریم ها در پارتیشن های فریم دار (چوب، فلز و آلومینیوم)، نوع تجهیزات و سخت افزارهای به کاررفته در نصب، نوسانات موجود در بازار در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

 

برای این که بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بهترین مدل را انتخاب کنید کافیست با شماره 09124340498 تماس بگیرید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.