2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
معرفی 8 نویسنده معروف رمان عاشقانه خارجی همراه با آثارشان

معرفی 8 نویسنده معروف رمان عاشقانه خارجی همراه با آثارشان

رمان عاشقانه خارجی یکی از پرطرفدارترین سبک های کتاب رمان است و این محبوبیت به لطف نویسندگان مشهوری است که توانسته اند فراتر از داستان های کلیشه ای، داستانی پرکشش و جذاب را روایت کنند. نام نویسندگان معروف رمان عاشقانه کلاسیک و معاصر که آثارشان تا امروز زنده مانده است، فهرست بلند بالایی است.

رمان عاشقانه خارجی یکی از پرطرفدارترین سبک های کتاب رمان است و این محبوبیت به لطف نویسندگان مشهوری است که توانسته اند فراتر از داستان های کلیشه ای، داستانی پرکشش و جذاب را روایت کنند. نام نویسندگان معروف رمان عاشقانه کلاسیک و معاصر که آثارشان تا امروز زنده مانده است، فهرست بلند بالایی است. با این حال در این مقاله آن دسته از نویسندگان رمان های عاشقانه پرطرفدار را که به طور قابل توجهی نام شان با یک یا چند اثر قابل توجه پرآوازه کرده اند، معرفی میکنیم تا بیشتر با زندگینامه و علت محبوبیت آثارشان آشنا شویم.

 

1. جین آستن (1775-1817)

جین آستین را بیشتر می توانیم به‌عنوان نویسنده‌ ای که در روایت داستان های عاشقانه اجتماعی تبحر داشته، معرفی کنیم. او برخی از بهترین رمان‌های عاشقانه کلاسیک از جمله غرور و تعصب را برای ما به جا گذاشته است. برخلاف دیگر نویسندگان ژانر عشقی، در رمان‌های آستن، عشق با عناصر اجتماعی در هم آمیخته است و تأکید زیادی بر هنجارهای اجتماعی و شخصیت‌ زن در آن دیده می شود.

 

بسیاری از آثار جین آستین در صدر لیست دانلود رمان های عاشقانه ای که باید خواند قرار می گیرد که از بین آنها می توان به «عقل و احساس»، «اما»، «منسفیلد پارک» و «ترغیب» اشاره کرد.

 

2. شارلوت برونته (1816-1855)

شارلوت برونته به علت سبک جدیدی که در روایت داستان های عاشقانه به کار برد، معروف شد. این نویسنده با استعداد، کیفیت رمان های عاشقانه را با رمان کلاسیک ماندگار خود، جین ایر بالا برد. این رمان داستان یک معلم سرخانه را روایت می کند که عاشق صاحب خانه می شود، غافل از اینکه رازی در آن خانه وجود دارد که زندگی او را به بازی می گیرد.

 

رمان آنلاین جین ایر در حال حاضر یکی از پربازدید ترین رمان های عاشقانه سایت های دانلود رمان مانند به بوک است.

 

3. امیلی برونته (1818-1848)

شاهکار ادبی امیلی برونته با نام ارتفاعات بادگیر در سال 1847 منتشر شد. این کتاب که هنجارهای ویکتوریایی قرن نوزدهم در مورد طبقه اجتماعی، جنسیت، مذهب و اخلاق را به چالش کشید، در سال های اولیه چاپ خود با انتقادات گسترده ای روبرو شد و امیلی زنده نماند تا ببیند چگونه به تدریج مقبولیت پیدا کرد و تبدیل به یکی از پرخواننده ترین و محبوب ترین داستان های عاشقانه عصر حاضر شد.

 

آمار دانلود رمان عاشقانه ارتفاعات بادگیر و سایر رمان های امیلی برونته در سایت های دانلود رمان از جمله میهن بوک بسیار بالا است.

 

4. مارگارت میچل (1900-1949)

مارگارت میچل ، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی توانست با نوشتن رمان جذاب و گیرای بربادرفته برنده‌ی جایزه پولیتزر شود. رمان عاشقانه بربادرفته پس از چاپ بیش از 30 میلیون نسخه فروخت و حتی فیلمی که از روی آن ساخته شده توانست برنده جوایز متعددی شود. مارگارت نوشتن بهترین رمان های جهان عاشقانه خود را از کودکی آغاز کرد و به نوشتن کتاب های ماجراجویی و بعدها حتی کارگردانی نمایشنامه ادامه داد. دومین رمان او، لایسن گمشده (1996) - دست نوشته ای که پس از مرگ او کشف شد- نیز یک داستان عاشقانه است که در اقیانوس آرام جنوبی اتفاق می افتد.

 

امکان دانلود کتاب رمان بربادرفته در اکثر سایت های اینترنتی معتبر مانند ای ناول و ناول استور وجود دارد.

 

5. آدری نیفنگر (1963 - تاکنون)

آدری نیفنگر، یک زن هنرمند آمریکایی معاصر است. رمان عاشقانه همسر مسافر زمان (2003) به دلیل آمیختگی با داستان های علمی تخیلی متمایز شده است و بیش از هفت میلیون نسخه از آن که به چهل زبان ترجمه شده در سراسر جهان فروخته شده است.

 

شایعات حاکی از آن است که نیفنگر حین نوشتن این رمان در زندگی عاشقانه خود به مشکل برخورده بود که موجب شد داستان آن را تلخ تر اما بسیار جذاب تر بنویسد.

 

دانلود رمان عاشقانه تخیلی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم علاقه مند به ژانر عشقی فانتزی هستید می توانید با دانلود رمان آنلاین در ژانر عاشقانه و فانتزی از سایت های معتبری نظیر رمان بوک و به بوک از خواندن آنها لذت ببرید.

 

6.مارگارت اتوود (1939-تاکنون)

مارگارت اتوود یکی دیگر از نویسندگان مشهور ژانر عاشقانه است که در کانادا به دنیا آماده و از سنین نوجوانی رمان نویسی را شروع کرده است. بسیاری از رمان های عاشقانه او از جمله کتاب‌های سرگذشت ندیمه و آدمکش کور برندهٔ جایزهٔ بوکر سال ۲۰۰۰ و سایر جوایز ادبیات معاصر شده اند.

 

عروس فریبکار یکی از رمان های عاشقانه پرطرفدار مارگارت آتوود است که زندگی زنی به نام زینیا را روایت می کند. این زن با پا گذاشتن به زندگی سه زوج جوان آنها را فریب داده و زندگی شان را تا مرز نابودی می کشاند.

 

برای دانلود رمان عاشقانه عروس فریبکار و صدها رمان دیگر در ژانرهای عاشقانه، تاریخی، اجتماعی وغیره می توانید به سایت های معتبر اینترنتی نظیر رمان بوک و ای ناول مراجعه کنید.

معرفی 8 نویسنده معروف رمان عاشقانه خارجی همراه با آثارشان

7.گراتزیا دلددا (1871- 1936)

گراتزیا دلددا از نویسندگان مشهور ایتالیایی است که در خانواده ای سنتی و بسیار مذهبی به دنیا آمد. او که بیش از 3 کلاس سواد نداشت توانست با تلاش و پشتکار و استعداد خدادای که داشت، رمان های عاشقانه بی نظیری بنویسد که جوایز متعددی را دریافت کرده است. بهترین رمان عاشقانه او با نام وسوسه توانست جایزه نوبل دریافت کنید.

 

دانلود رمان عاشقانه دیگر او با نام در لب پرتگاه با استقبال بی نظیری از طرف رمان خوانان روبرو شده است. در این رمان داستان گاوینا سولیس که دختر یکی از ثروتمندترین باغداران در دهکده ای کوچک است. پدرش او را با افکار مذهبی پرورش داده به طوریکه تمام مراسم مذهبی را تحت نظر کشیش با دقت انجام می دهد. اما زمانیکه به 14 سالگی می رسد حوادثی در زندگی او رخ می دهد که ...

 

8.ماری هیگینز کلارک (1927-2020)

ماری هیگینر کلارک یکی از نویسندگان معاصر خوش ذوق است که برای نوشتن رمان های عاشقانه تعلیقی مشهور شده است. یکی از رمان های پرطرفدار او به نام " این آهنگ را قبلا شنیده ام " با استقبال فراوانی از سوی علاقه مندان به رمان مواجه شده است. در این رمان راز قتلی که ده سال قبل در خانه پیتر کارینگتون اتفاق افتاده افشا می شود. پلیس کارینگتون را مضنون در قتل دیگری می داند که به تازگی رخ داده و برای دستگیری کارینگتون به خانه او میرود. کی لنسینگ که چند وقتی است با کارینگتون ازدواج کرده با آشکار شدن داستان جسدی که 10 سال پیش در استخر خانه آنها پیدا شده تصور می کند که با یک قاتل خواب گرد ازدواج کرده است. اما ...

 

اگر علاقه مند به دانلود رمان عاشقانه جنایی، معمایی و پلیسی به خصوص آثار ماری هیگینز کلارک هستید پیشنهاد می کنم از سایت رمان بوک بازدید کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.