2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی تورگات ساییشمان، بازیگر نقش فیرات در سریال ترکیه ای قهرمان

بیوگرافی تورگات ساییشمان، بازیگر نقش فیرات در سریال ترکیه ای قهرمان

تورگات تولگاهان ساییشمان بازیگر سرشناس ترکیه ای است که نقش فیرات در سریال ترکیه ای قهرمان از جمله نقش های مطرح او است. با زندگینامه این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -تورگات ساییشمان در سریال قهرمان نقش یک بوکسور سنگین وزن به نام فیرات بلوکباکشی را بازی کرده است. این بازگیر ترکیه ای در سریال های پرطرفدار ترکی دیگری نیز حضور داشته است. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

 

زندگی شخصی تورگات ساییشمان

تورگات تولگاهان ساییشمان روز 17 نوامبر سال 1981 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و پیش از اینکه وارد دنیای بازیگری شود از دوران نوجوانی به عنوان مدل شروع به فعالیت کرد و در این عرصه چند جایزه نیز به دست آورد.

 

او در رشته مدیریت بازرگانی درس خواند اما چندان علاقه ای به این رشته نداشت و بیشتر دنبال این بود که به علاقه شخصی خودش در دنیای هنر بپردازد و اینگونه بود که از 2006 وارد دنیای بازیگری شد و به صنعت سریال سازی ترکیه پیوست.

 

تورگات در سال 2017 با الما بازی ازدواج کرد و این زوج از آن زمان با هم زندگی می کنند و تورگات نیز در این مدت در کار خود پیشرفت کرده و به بازیگری سرشناس تبدیل شده است.

 تورگات ساییشمان، بازیگر نقش فیرات در سریال ترکیه ای قهرمان

فیلم ها و سریال های تورگات ساییشمان

تورگات ساییشمان در سال 2006 در سریال قلب های اسیر به عنوان بازیگر افتخاری بازی کرد و در همان سال در سریال مارچلا نقش اصلی را برعهده گرفت. او یک سال بعد به نقش آفرینی در سه سریال ترکیه ای پرداخت. در هپسی 1 نقش افتحاری گرفت. در سریال دجله بازیگر نقش مکمل شد و در سریال بدرود ملی که ساخت آن تا سال 2009 طول کشید نقش اصلی را بازی کرد.

 

سریال عمر گل لاله مجموعه مطرح ترکیه ای است که تورگات در آن نقش اصلی یعنی چنار ایلگاز را بازی کرد و به شهرت بسیار زیادی رسید.

 

مجموعه های هرگز تسلیم نمی شود، مرواردی سیاه و یک امید کافی است کارهای بعدی این بازیگر ترکیه ای است و او در ادامه فعالیت های هنری خود در سریال قهرمان حضور یافت و سپس در سال 2020 در سریال قول شرف باز هم بازیگر نقش اصلی یعنی جهان شد.

 تورگات ساییشمان، بازیگر نقش فیرات در سریال ترکیه ای قهرمان

بازی در نقش فیرات در سریال قهرمان

سریال قهرمان درباره یک قهرمان بوکس به نام فیرات بلوکباکشی است که تورگات ساییشمان این نقش را برعهده دارد. فیرات اگرچه قهرمان شده اما مرگ حریفش بر اثر ضربات مشت او باعث شده زندگی اش ویران شود.

 

هر چند در ابتدا شاید اینگونه تصور شود که این سریال ترکیه ای یک درام ورزشی است اما آن طور که فیلیموشات نوشته قهرمان بیشتر از آن که برای علاقه‌مندان درام‌های ورزشی جذاب باشد، گزینه تازه و متفاوتی برای بینندگان سریال‌های عامه‌پسند ترکی است که به خوبی از جنبه‌های دراماتیک و جذاب ورزش بوکس برای روایت قصه‌ای پرکشش استفاده می‌کند و البته که حواس سازندگان سریال بوده تا خواسته‌های اصلی مخاطبان آثار این‌چنینی را نیز به حد کمال در سریال خود بگنجانند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.