2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال رحیل چند قسمت است، ساعت پخش وتکرار

سریال رحیل چند قسمت است، ساعت پخش وتکرار

داستان سریال رحیل چیست، در چند قسمت ساخته شده، کدام بازیگران در آن بازی کرده اند و چه ساعت هایی از شبکه 3 پخش وتکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال رحیل مجموعه ای تاریخی است که برای پخش از شبکه سه ساخته شده و چند نفر کارگردانی آن را برعهده داشتند.  مسعود آب‌پرور از جمله کارگردانان این مجموعه تلویزیونی است.

 

خلاصه داستان سریال رحیل

داستان سریال رحیل در اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی رخ می دهد و شخصیت اصلی آن محا نام دارد. بازگشت محا از سفر کربلا همراه می‌شود با آگاهی اصلان پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که سرنوشت او و محا را، تبدیل به یک منظومه بی‌پایان می‌کند ... در این میان محیل سعی می کنند با متحد کردن زنان اندورنی دربار قاجار تغزیه ای را برپا کند.

عکسی از سریال رحیل

تعداد قسمت های سریال رحیل

سریال رحیل 2 فصل دارد که فصل اول آن در 20 قسمت ساخته شده است. البته فصل دوم این مجموعه با تاخیر پخش خواهد شد.

عکسی از سریال رحیل

ساعت پخش و تکرار

سریال رحیل هر شب ساعت 8 و نیم از شبکه 3 پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های ساعت 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال رحیل

بازیگران سریال رحیل

حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری و زنده‌یاد حسام محمودی در سریال رحیل بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.